Gäst Mega93 Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Osocial och osocial.. Jag umgås inte direkt med kompisar efter skolan... Umgås extremt mkt i skolan men efter är det liksom "min tid" när jag kan slappa och ta det lugnt.. Jag tycker inte jag borde kallas osocial för det. Men jag chattar ju även med vänner (och med er :D) på "min tid". Så.... Osocial: NEJ Mindre aktiv: JA Redigerat 16 April 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Osocial och osocial.. Jag umgås inte direkt med kompisar efter skolan... Umgås extremt mkt i skolan men efter är det liksom "min tid" när jag kan slappa och ta det lugnt.. Jag tycker inte jag borde kallas osocial för det. Men jag chattar ju även med vänner (och med er :D) på "min tid". Så.... Osocial: NEJ Mindre aktiv: JA Förstår vad du menar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Om man säger så här, Jag har tillräckligt många vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jag har vänner men dom är inte riktiga vänner ibland. Jag har ingen vän som är en "bästis" typ med samma intressen. Jag umgås med min vänner i skolan men efter blir det inte så mycket iochmed att jag flyttade ifrån dom en bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Förr när jag var yngre hade jag en hel del vänner, men nuförtiden har jag väldigt få. Det börjar väl bli så lite smått när man börjar gymnasiet redan, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Nja, jag vet inte riktigt. Har inte så många vänner, fler kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag har vänner så de räcker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag har väldigt många :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 bara några få stycken, en son till en f.d spelbutiks ägare, en latmask och en kortis, m.fl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.