Trendywinds Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 skulle gärna vara med, har desvärre inge Fm så ja kan inte sponsra med något :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 jag skulle gärna vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Låter riktigt bra ju :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Är varken headbanger eller metalhead men kan väl ställa upp på att stödja forumskreativitet:) Redigerat 21 Mars 2007 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 fel forum? onödigt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Absolut jag vill vara med :D Rock är mitt liv :wub: Kan säkert sponsra om det blir något också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Skulle gärna vilja vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag joinar med om det går bra. Men måste de bara vara metal/hårdrock kanske inte lite tex punk också höhö :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Kan vara med om man får. Kan sponsra när jag har fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Finns det nån annan musikstil? Klart man e med!!! Kan donna några tusen senare. aa det finns en annan musik stil som äger metal,Amerikansk Gangster Rap4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 kanske ska bara köpa ett gf100 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.