sp3tan Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 allså om man ladddar ner något och att man kan ha ett program som gör det snabbare att ladda ner? går det verkligen? mitt internet e så segt :P 0.25 mbit/s allså 28.8 kb per sekund inget vidare ... det e df jag undrar om man kan göra det snabbare eller inte .. tacksam för svar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 ja man kan göra internet snabbare :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 japp (= Internet download manager Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Du kan inte göra din intrenetuppkoppling snabbare, däremot kan du optimera dina nerladdningar genom att t.ex. splitta upp filen i smådelar som kan hämtas samtidigt. Detta kan du göra med t.ex. GetRight eller Fresh Download. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 ok men jag menar att tex om jag inte orka ladda ner ett online spel 380 mb och det tar ungefär 5 TIMMAR ! att ladda ner med 28.8kb men jag menar att kan man inte göra det snabbare i nerladningen typ höja det från 28.8kb upp till 200kb som ett tex eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Nej, det tror jag inte går, men pröva med ett nerladdnings program. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 pröva skaffa snabbare bredband, lättaste sättet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 lätaste = sant men dyraste sättet = sant .rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Du kan inte göra din intrenetuppkoppling snabbare, däremot kan du optimera dina nerladdningar genom att t.ex. splitta upp filen i smådelar som kan hämtas samtidigt. Detta kan du göra med t.ex. GetRight eller Fresh Download. Tack för tipset nico, ska fixa ett av dem :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 använder själv free download manager google,typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 En download mananger gör inte så att filen hämtas snabbare. Jag har aldrig varit inne på en sida som tillåtit max 0.25Mbits nerladdning. Alla webplatser har minst 50kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) 0.25mbit=250kb aight? Om det finns ett Torrentalternativ därifrån du laddar ner spelet(med detta förutsätter jag att det är ett gratis-spel om man laddar ner helt lagligt!)välj det, det brukar oftast å snabbare ;) Redigerat 22 Mars 2007 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.