Hoppa till innehåll

Skoluniform


Guggo

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Det där handlar om att folk dör oftast av att köra när man är full.. Man brukar köra fel så man krockar och dör eller kör över någon annan. Och bara för att vissa inte köper märkeskläder eller så så behöver det inte gå ut över alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wubo:

 

Man kan inte mobba om man vill ha belöning. Man får belöningen när man inte mobbar. Alla som inte har mobbat någon får belöning.

 

Jag menar bara på att det fungerade bra i England jag har inte sagt att vi ska införa det här. Jag ville bara föra fram ett sätt som används i England för att minska mobbingen

 

det är så i vår skola om vi svär eller kränker nån får man en lapp hem om inte svär får man chansen att vinna 2 biobiljeter som lottas ut varje månad i varje klass :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tycker att det är SNYGGT med skoluniform, tro mig!

 

Helt ärligt tycker jag det med. För dem som sett Grudge 2 så vet ni hur snygga uniformer skulle kunna se ut, där är det ordning på eleverna (utseendemässigt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sa det själv, om det tar bort "klädmobbningen" är det ett steg på vägen. En sak mindre att mobba för. Det blir ju inte värre.

 

Nja...det kanske skulle hjälpa i något inviduelt fall men inte på de flesta ställena. Däremot så får alla elever lida p.g.a. några få mobbare + det hjälper inte så ofta i andra länder som har skoluniform.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...