Gäst 0012 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag hitta den för 2 år sen jag ville hita lite fusk till GTA så sökte jag på www.fuskarna.nu så kom den så blev jag så glad o blev medlem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ja har vatt medlem här sen den första fuska sajten...så ja kommer inte ihåg...tror det va min kuss som sa de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Du skojar? Jag kommer knappt ihåg det. När jag kollade på sidan fanns det inte ens ett forum tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 men admin borde ge adresserna till dem gammla kanske man är intresserad att kolla i dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Genom Google när jag sökte efter fusk! ;) samma härhttp://www.computerpannen.com/cwm/contrib/owen/scatter.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Såg ngn som hade gått till denna sida istället för "grannsidan" (fuska.dålig)... Sen tyckte jag att detta var mkt bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 alla mina kompisar kallar mig för "forumnörd" Så kallar några i min cs-klan mig :( Bubblar här på fuska kallar mig det,för jag e inne mycket här . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag hittade fuskarna.nu från en länk någonstans. Jag med. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg