Rullis Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Börjar med ett : Det var en gång en ryss , en finsk och Bellman. Dom va fast i en öde ö. Plötsligt kom en flaska med en ande i. Dom fick önska sig vad dom ville. Ryssen ville åka hem , shooop så var han hemma. Finsken ville också hem , shoop så var han borta. Bellman längtade tillbaka till sina kompisar , shooop så kom alla tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 En engelsman, en tysk och Bellman skulle tävla om vem som hade den längsta flaggstången. - Min flaggstång är så hög att om man kastar en blomma från toppen, så hinner den vissna innan den kommer ner, sa engelsman. - Min flaggstång är så hög att om man kastar ett äpple från toppen så hinner det ruttna innan det kommer ner, sa tysken. - Äsch, se Bellman, det var inget. Min flaggstång är så hög att om man kastar en baby från toppen så hinner den bli en gammal gubbe innan den kommer ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Det var en gång bellman en tysk och en dansk dom skulle tävla vem som hade den längsta flagstågen då sak tysken: Min flaggstång är så hög att den nåt till molnen.Sen sa dansken: Min flaggstång är så hög att den når over molnen.Då sa bellman: Det var väl inget min flagg stång är så hög att den petar gud i arslet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 En engelsman, en tysk och Bellman skulle tävla om vem som hade den längsta flaggstången. - Min flaggstång är så hög att om man kastar en blomma från toppen, så hinner den vissna innan den kommer ner, sa engelsman. - Min flaggstång är så hög att om man kastar ett äpple från toppen så hinner det ruttna innan det kommer ner, sa tysken. - Äsch, se Bellman, det var inget. Min flaggstång är så hög att om man kastar en baby från toppen så hinner den bli en gammal gubbe innan den kommer ner! Inte rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 En gång ställde sig Bellman sig vid ett plank och började pinka. Då kom en polis och sa: - Det är mot lagen! - Nej, det är mot planket, svarade Bellman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 En engelsman, en tysk och Bellman skulle tävla om vem som hade den längsta flaggstången. - Min flaggstång är så hög att om man kastar en blomma från toppen, så hinner den vissna innan den kommer ner, sa engelsman. - Min flaggstång är så hög att om man kastar ett äpple från toppen så hinner det ruttna innan det kommer ner, sa tysken. - Äsch, se Bellman, det var inget. Min flaggstång är så hög att om man kastar en baby från toppen så hinner den bli en gammal gubbe innan den kommer ner! För mig var den rolig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 (redigerat) En engelsman, en tysk och Bellman skulle tävla om vem som hade den längsta flaggstången. - Min flaggstång är så hög att om man kastar en blomma från toppen, så hinner den vissna innan den kommer ner, sa engelsman. - Min flaggstång är så hög att om man kastar ett äpple från toppen så hinner det ruttna innan det kommer ner, sa tysken. - Äsch, se Bellman, det var inget. Min flaggstång är så hög att om man kastar en baby från toppen så hinner den bli en gammal gubbe innan den kommer ner! Och du kan f*n försöka att komma på en själv istället för att kommentera! -.- Redigerat 29 Mars 2007 av The_Slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 det var en gång en rysk, en tysk och bellman som skulle tävla om vem som kunde kissa längst. rysken började. han kissade 3 meter. tysken kissade 9 meter. sen var det bellmans tur. han kissade så långt att man inte såg vart den kom. dagen efter så stod det i tidningen att det var översvämning i kina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 hehe. rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Det var en gång en Rysk och en Tysk och en Bellman. De skröt om vem som hade skjutit högst. Tysken sa: Jag sköt en fotboll över ett tre vånings hus och fick bronsmedalj. Rysken sa: Jag sköt en fotboll över ett sjuvåningshus och fick silvermedalj. Bellman sa: Jag sköt en tegelsten över en skyskrapa. Tysken och Rysken: Vad fick du då..?? Bellman: Ont i foten. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Det var en gång en tysk en dansk och så Bellman. De skulle testa en magisk pool. et var ingenting i den, men när man hoppade i så skulle man säga vad man ville landa i. Tysken sa: - Vatten! och så landade han i vattnet. Sen sa dansken: -ÖL!!!Och så landade han i öl. Sen var det Bellmans tur, men när han hoppade i så råkade han ha klockan på sig, så han sa: -Skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Det var en gång en tysk en dansk och så Bellman. De skulle testa en magisk pool. et var ingenting i den, men när man hoppade i så skulle man säga vad man ville landa i. Tysken sa: - Vatten! och så landade han i vattnet. Sen sa dansken: -ÖL!!!Och så landade han i öl. Sen var det Bellmans tur, men när han hoppade i så råkade han ha klockan på sig, så han sa: -Skit! Haha lol! Det var en gång en tysk, rysk och bellman som skulle släppa ner varsin grej från ett flygpan. Tysken släppte ner ett äpple, Rysken släppte ner en banan och Bellman släppte ner en bomb. När de kom ner kom ett gråtande barn och sa: Jag fick ett äpple i huvudet. Sedan kom ett annat gråtande barn och sa: Jag fick en banan i huvudet. Efter det så kom ett jätte glatt barn som sa: När jag fes så sprängdes min skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.