Gäst OneDream Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 men om man tänker på priset så är det ju värt det, Blue ray spelare , Bra grafik , Ja bättre än X360 tycker jag :) bara för att grafiken är grymmare såklart. och allt annat man kan göra med den: Se på film, Kolla på trailers, Va ute på internet, Kolla på bilder och mkt mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Ja, men vad behöver man en blue-ray spelare till, man spelar ju på en konsoll inte kolla på brända filmer lyssna på musik och kolla på bilder. Dem har bara tryckt in en massa saker så att dom tjänar pengar. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 flopp eftersom det är så dyrt, men nästa år så blir det säkert flipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) Flopp. Det ser inte ljust ut nu när Devil May Cry också kommer till 360 :/ Undra om de tappar fler spel till 360:n gör det? det visste jag inte. f*n, sony har ju släppt taget om alla bra spel snart. det är ju tydligen flera spel som är frågetecken, och dmc är ju ett spel som verkligen inte "känns xbox" om man uttrycker sig så. Redigerat 15 April 2007 av kn3ckarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) Men ps3:an har ju det dubbla bättre grafik än X360 enligt mej så då kanske det inte gör nått.. Ja, men vad behöver man en blue-ray spelare till, man spelar ju på en konsoll inte kolla på brända filmer lyssna på musik och kolla på bilder. Dem har bara tryckt in en massa saker så att dom tjänar pengar. <_< vad jag fattat så är blue - ray den saken så man kan svänga osv ... har jag trott? :S Redigerat 15 April 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 FLOPP! Har aldrig gillat PlayStation serien och kommer aldrig att gilla... Jag tror att Nintendos Wii kommer att bli FLIPP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Xbox 360 äger garanterat Ps3, kolla mellan priserna. Tycker också att Xbox360 är värt mer för pengarna. Så FLOPP ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Ja, men vad behöver man en blue-ray spelare till, man spelar ju på en konsoll inte kolla på brända filmer lyssna på musik och kolla på bilder. Dem har bara tryckt in en massa saker så att dom tjänar pengar. <_< Du tänker på Sixaxisgrejen i handkontrollerna. Varför tror du man säger Blu-Rayspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 flipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 kan du utvecka dig lite :D? så man vet varför det blir det. men det med blue ray spelare.. javet ej. Sixaxisgrejen okej va de det som va den saken så man kan svänga osv.. det låter rktigt kul D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.