Hoppa till innehåll

Vad Blir Ps3 Tror Ni? Flipp Eller Flopp?


Gäst OneDream

Rekommendera inlägg

Gäst OneDream

men om man tänker på priset så är det ju värt det, Blue ray spelare , Bra grafik , Ja bättre än X360 tycker jag :) bara för att grafiken är grymmare såklart. och allt annat man kan göra med den: Se på film, Kolla på trailers, Va ute på internet, Kolla på bilder och mkt mer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Flopp. Det ser inte ljust ut nu när Devil May Cry också kommer till 360 :/

 

Undra om de tappar fler spel till 360:n

 

gör det? det visste jag inte. f*n, sony har ju släppt taget om alla bra spel snart.

det är ju tydligen flera spel som är frågetecken, och dmc är ju ett spel som verkligen inte "känns xbox" om man uttrycker sig så.

Redigerat av kn3ckarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Men ps3:an har ju det dubbla bättre grafik än X360 enligt mej så då kanske det inte gör nått..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, men vad behöver man en blue-ray spelare till, man spelar ju på en konsoll inte kolla på brända filmer lyssna på musik och kolla på bilder. Dem har bara tryckt in en massa saker så att dom tjänar pengar. <_<

 

 

 

 

vad jag fattat så är blue - ray den saken så man kan svänga osv ... har jag trott? :S

Redigerat av OneDream
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Ja, men vad behöver man en blue-ray spelare till, man spelar ju på en konsoll inte kolla på brända filmer lyssna på musik och kolla på bilder. Dem har bara tryckt in en massa saker så att dom tjänar pengar. <_<

 

Du tänker på Sixaxisgrejen i handkontrollerna. Varför tror du man säger Blu-Rayspelare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

kan du utvecka dig lite :D? så man vet varför det blir det.

 

men det med blue ray spelare.. javet ej.

 

Sixaxisgrejen okej va de det som va den saken så man kan svänga osv.. det låter rktigt kul D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...