ChipZ Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Har ni dissikerat saker i skolan, Vad isåfall? Jag dissikerade bläckfisk i fredags och ska dissikera räka på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 dissikerade en räka får några månader sen, äckligt -.- råkade förstöra dens öga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Jag har dissikerat en räka, en strömming, lungor, hjärta och strupe. hjärta lungor och strupen var på samma lektion, vi hade allt i ett, det var kroppsdelar från en kalv om ni undrar. Redigerat 26 Mars 2007 av Hajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Vi fick dissekera ett kohjärta på No:n en gång. Det var i sjuan tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Coolt, vi har aldrig dissikerat nåt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Nepp, inte vi heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 får ni göra de i fjollträsk (stockholm xD)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Ingenting än, och jag kommer nog inte änns göra det, så äckligt. En annan klass som jag har kompisar gjorde det på ett kalvhjärta idag dock ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 får ni göra de i fjollträsk (stockholm xD)? nääää GBG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Vi skulle få göra, men skolan fick inte tag på några koögon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Vi fick dissekera räkor på biologin förra terminen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 dissikerade räka igår kommer aldrig äta räkor igen :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.