Firecracker Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Här är min första hemsida: Nedladdningar Klaga helst inte så Jätte mycket på den för att det är ju som jag redan har sagt min första hemsida. Om du är inne där så kan du väll passa på att ladda ner t.ex. spelen som finns där :). Redigerat 7 April 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Snygg för att vara din första Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Imponerande som första hemsida. Nu för tiden när folk gör sin första sida brukar det bara vara freewebs skräp. Rätta till stavfelen på sidan bara, sånt kan vara betydande i om man ser sidan som en "bra hemsida" och en "noobig hemsida". Såg filmen Tokyo föresten, lite slarvigt gjord men kul som f*n. Jag antar att om man vet vad man gör så kvittar det om den är bra eller dåligt gjord. Redigerat 26 Mars 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) skitbra sida för att vara din första! Och förresten det är reklam på den andra skitsidan (som liknar denna fast den suger :S ) Redigerat 26 Mars 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Ser helt okay ut, men vill du bli bättre så ta en titt på all kodning. Du har en massa onödig kod om inte gör någon nytta alls. ;) Sen så vore det enklare att läsa koden om du bryter upp den, så att när något nytt händer så lägger sig koden på en ny rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Bra, bättre än min första sida... Förresten, kodade du eller använde du program (isåfall, vilket program?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Bra, bättre än min första sida... Förresten, kodade du eller använde du program (isåfall, vilket program?). Jag koadade den själv men jag använde mig av DW8 när jag kodade. Tack för alla komentarer :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Jag är grym på hemsidor och jag tyckte det var en riktigt bra hemsida för att vara första.... PS.Inte för att skryta men jag är ganska bra......DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Jag är grym på hemsidor och jag tyckte det var en riktigt bra hemsida för att vara första.... PS.Inte för att skryta men jag är ganska bra......DS Kan vi få se en hemsida du gjort då? (Detta lär bli roligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) visst.... 2kilobutts.reklam(tk) men det är så att jag ska snart fixa med en kompis så att vi får www.2KB.info.se men han måste lägga upp den på sin server först.... men just nu har vi hemsidan på den adressen, det ända som är synd är reklamen.. men det försviner när vi får www.2KB.info.se Redigerat 28 Mars 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Jag är grym på hemsidor och jag tyckte det var en riktigt bra hemsida för att vara första.... PS.Inte för att skryta men jag är ganska bra......DS (Det blev lite roligt iaf) För att vara allra första så är den helt okej. Bättre än min första men jag har lärt mig med åren... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Väldigt bra för att vara den första. Använder du HTML och CSS eller vad använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.