HUHEUEHEUEHUH Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Veckan som kommer nu så ska jag prao en hel vecka på Matmagasinet ^^;. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Stans bästa godisäffär -.- Det sög. Vi fick typ städa as mycket och fick inte ens ett tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Har praoat i en mar affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag praoade på ICA Kvantum i stan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 B) sotarna och sen i en musikaffär ^^ :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Har praoat på Statoil, Volvoverkstan, Aitik och Banverket vad jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 har praoat på konsum i en dag ska snart prao nån annan stans i 2 veckor i maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Hade prao nu v.12 och 13.. Första veckan praoade jag i en AudioVideo-butik, och andra på ett dagis xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag får inte praoa för ajg är bara 11år :rambo: Öhm, jo det får du... Jag är också 11 år och jag ska precis som min kompis fireseagul praoa snart. Och får du inte tycker jag inte att du ska skriva onödiga saker som det där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag praoade på ett bageri, tråkigt som f*n. Man fick inte äta någon deg och det ända man fick för allt besvär var en liten prinsess- tårta... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Har praoat på ett tidnings tryckeri och hoss en rörfirma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Har praoat på Jysk Bäddlager och en Pizzeria. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.