Gäst Yantra Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 CNC-programmerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Journalist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Journalist, Advokat, något inom IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 1:a val - Trafikflygare (inte så troligt pga priset på utbildningen, och risk för att jag får sämre syn) 2:a - Flygledare (syngrejsproblemet här också) 3:e - En som kör servicebilar på en flygplats / Nåt me datorer (beror på lönen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 miljardär XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Olje Shejk hade inte varit fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Olje Shejk hade inte varit fel Inte direkt. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Kock, läkare, möbelsnickare eller en sån som gör serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Jag skulle gärna jobba med något med datorer eller på ett kontor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Lärare! B) lätt, SO eller musiklärare. Jag glömmer aldrig när vi i lågstadiet sade: "Man är ju helt dum i huvudet om man vill bli lärare, det är ju skit tråkigt att vara i skolan". Okej, jag är dum i huvudet, precis därför ska jag lära andra att inte vara det :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Fotbollsproffs helt klart! Fotboll kan man inte leva utan :D Ha inte för stora förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Sportjournalist, fotograf, innebandyproffs eller TV-spelsutvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.