Gäst Theshawty Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 jag har alldrig haft nåt förhållande överhuvudtaget. SLÅÅ DETT!!!!!!!!!! Jag har aldrig haft ett förhållande eller ens kysst någon. Amen jaaa då! Jag har lixom inte haft nått! lixom! slå det va?! lixom slå det om du kan! jag har typ fan lixom inte haft nått lixom! men typ lixom ok då lixom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 4:an väl, när vi spelade något Bert spel i skolan skulle jag tro (: Sedan i ett jävligt oseriöst "förhållande" i 5:an '') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 har typ ingen kysst någon har en fett snygg tjej j*vlar vad snygg så har kysst hon typ 30-40 gånger;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 har typ ingen kysst någon har en fett snygg tjej j*vlar vad snygg så har kysst hon typ 30-40 gånger;)Jag är ihop med Jessica Alba (i so fucking wish) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 har typ ingen kysst någon har en fett snygg tjej j*vlar vad snygg så har kysst hon typ 30-40 gånger;) http://upload.snelhest.org/images/100408super-cool-story-bro.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 I turkiet för två årsen. jag och en tjej träffades där och vi snacka, badade och shit. och sen dagen innan jag skulle åka så kysstes vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 I turkiet för två årsen. jag och en tjej träffades där och vi snacka, badade och shit. och sen dagen innan jag skulle åka så kysstes vi. Morsan o' Polisen drama ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) När jag var 4 år och min syrra tvingade mig att pussa en av hennes kompisar. :cry: Redigerat 9 April 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 har typ ingen kysst någon har en fett snygg tjej j*vlar vad snygg så har kysst hon typ 30-40 gånger;)Jag är ihop med Jessica Alba (i so fucking wish) Ey lämna min flickvän Jessica ifred, vill inte polisanmäla igen!!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 har typ ingen kysst någon har en fett snygg tjej j*vlar vad snygg så har kysst hon typ 30-40 gånger;) Jag är ihop med Jessica Alba (i so fucking wish) Ey lämna min flickvän Jessica ifred, vill inte polisanmäla igen!!! B) Fuck that shit, hon ligger bra på min säng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 har typ ingen kysst någon har en fett snygg tjej j*vlar vad snygg så har kysst hon typ 30-40 gånger;) Jag är ihop med Jessica Alba (i so fucking wish) Ey lämna min flickvän Jessica ifred, vill inte polisanmäla igen!!! B) Fuck that shit, hon ligger bra på min säng! May i borrow? Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Riktigt första hände väl med en riktigt vacker flicka för några dagar sedan. Innan det har det ju varit såna här fyllekyssar och så vidare, men ja, räknar inte med sånt tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.