Garone Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jessica Alba är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jessica Alba är ful.Nej då, hon är jävligt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 jag har alldrig haft nåt förhållande överhuvudtaget. SLÅÅ DETT!!!!!!!!!! Det har inte jag heller!! Fast jag är ju yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag har aldrig haft ett förhållande eller kysst någon heller. Men jag en ung pöjk på knappt 16 år och kärleken är ingen tävling, det är därför jag inte har bråttom med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 i 6:an kysste jag min pojkvän som jag dumpa i början på 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag, 2 tjejer varav en var asiat, samtidigt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag, 2 tjejer varav en var asiat, samtidigt. B)What happens in vegas, stays in vegas, hörru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Jag, 2 tjejer varav en var asiat, samtidigt. B)What happens in vegas, stays in vegas, hörru. Cept for herpes, that shit comes with you!OnT: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Allra första gången för mig var nog med en kille, det var jävligt spontant och inte särskilt trevligt xD Men första gången med en tjej var i 8:an, mitt första förhållande som inte höll så länge, men det var nog så trevligt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 har aldrig haft ett förhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 (redigerat) jag har aldrig kysst nån men en tjej kramade mig i tvåan (jag gick ochså i tvåan då) SLÅ DEN!!!!!!!!!!!!!!! wow!!!!!!! funkar det i tvåan och trean :o edit:visste inte hur man citerade då. Redigerat 12 December 2010 av mrx0050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Aldrig upplevt den riktiga första kyssen än iallafall har ju kyssts men aldrig upplevt den första riktiga kyssen men har en på g :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.