Gäst DonKeN Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Ha lite sinne för humor. Bra försök admin xD Gick nästan på det eftersom jag inte tänkte på att det var första april. Citera
Gäst RoxZ Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 skickade mail innan jag fattade... nu känenr jag mig dum Citera
Gäst OneDream Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 dom kommer säkert då med: April April din dumma sill.. Och då får man göra så om man verkligen vill avregistera sig Citera
Battlefront Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 eeh det är väll inte aprill idag? dåligt arillskämt... gick nästan på det :P men lol tror ni på han isåfall så hadde han varnat 1 år tidigare så att dom som inte ville slapp avgifter Det är april i morgon. Citera
wisse Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Altså jag gjick på det men nu fatar jag att det var ett aprilskemt. Bara en fråga: Hur avregistrerar man sig. jag ska inte göra det men kan vara bra att veta :kung: Citera
Katt Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Man PMar admin. Oh, noooo! M E D L E M S A V G I V T?! Måste. Avregistrera. Mig. Genast. ( Jag är lite seg, förstår ni...) Lol! Sidvisningar? Ingår Fuskavip i Medlemsavgiften? :) :unsure: Redigerat 1 April 2007 av CheatCat Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.