robink93 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Då kommer inte jag att använda detta forum någe mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Hur pmar man till admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Men oj så lustigt helt plötslig ska vi börja btala för att gå in på en sida, säkert den enda hemsidan i sverige man måste betala för att få va inne på. Mucket trolig eller hur? Sen kommer admin förstås säga: April, April din dumma sill, Som typ stenåldersmänniskorna sa när dom lurade varandra. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah, gud vad kul!!! -_- :bah: :mellow: jag kissar på mig :cool: Det här var det mest fåntrattigaste sak jag hört LOOOOOOOL Alla ni förstår väl att det är ett april skämt. LOL Redigerat 1 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Hur pmar man till admin? Man klickar på PM nere vid ett av admins inlägg, brevid Profil. Hurså? @ spelEric: Hur kan du vara så säker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Hur pmar man till admin? Bara det faktum att det är första april säger allt. Fuska är inte en tillräckligt stor sida för att ta betalt, det finns mycket större hemsidor som inte gör det.. Har inte stött på en enda sida som gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 @ spelEric: Hur kan du vara så säker på det.... Jo för att om det blev en avgift skulle denna hemsida va som ett stort stort stort stort stort stort HÅÅÅÅÅL :( jag skulle iaf unregistrera mig direkt, Ämnet postades i natt tror jag. det är den första april i dag Jag är säker till 99,9999999999999999 % :visslar: :lol: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 hjälp! först blev jag riktigt rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Man ligger i topp ;) beror nog på att jag alltid har en fuskaflik uppe ^^ (om det nu är baserat på fakta) Faktist ett bra aprilskämt tycker jag. Man blir lite lagom rädd innan man tänker på vilken dag det är. Redigerat 1 April 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!! ADMIN! HUR KAN DU! :'( Jag som trodde att du inte ville va som WoW :( Hejdå för alltid :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 eeh, ta det lungt Bara ett dåligt skämt Fatta ifall det skulle va på riktigtså skulle alla typ få ett pm där man var tvungen att axeptera masa sakert och sedan skulle det ta betalt, admin: taskigt skämt för dom som itne fattar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 HAHA!! Vilket skämt blev skitskrajj var påvägg att av registrera mig när jag såg att alla skrev att det var april skämt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 jag loggar ut och följer tråden som gäst ifall det skulle va sant Men det e ju bara ett aprill skämt men jag har ju inte lust att paya 200 spänn ifall det skulle va sant men det är ju typ bara 2% chance Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.