Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Sovjetskämt är alltid roliga Kan ni några? Här kommer jag med ett: En berusad herre vandrar på Röda Torget i Ryssland och ropar "Stalin är en idiot". KGB griper mannen och dömer honom till döden för fylleri och avslöjande av statshemligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 haha, fel sida att posta såna här skämt.. tog ett tag för mej o fatta :P men de kanske bara e ja som e lite dum o__O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Ähm..Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Hahaha helt klockren :) Kan dock inga såna själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Ähm..Jag fattar inte. Han avslöja att stalin är en idiot. Förstår du inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Aha, den var ganska rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Sovjetskämt är alltid roliga Kan ni några? Här kommer jag med ett: En berusad herre vandrar på Röda Torget i Ryssland och ropar "Stalin är en idiot". KGB griper mannen och dömer honom till döden för fylleri och avslöjande av statshemligheter. Han kan ju inte varit berusad :oHan berättade ju bara sanningen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 hehe; rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.