Gäst Xarph Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 vad är ett netsend meddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 (redigerat) I 4:an: Limmat fast alla geografi böckerna i bänk bottnen på alla bänkar (de hade plast runt). Sedan smygit in klockan 6 på kvällen och hällt 3påsar (300g) laxermedel i maten (jag åt inget dagen efter). Fick gå hem klockan 13:00 den dan :D (Ja jag e en elak j***l) Också råkade (jag lovar) få en skrivare att börja ryka (den var sönder) Redigerat 25 Oktober 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 vad är ett netsend meddelande? Netsend är en liten sorts "sak", Som man kan skicka meddelade till andras datorer, bara man vet ipn Om du vill göra det, gör då: Tryck på kör, Skriv in "Netsend+Ip-adress-Meddelade" (du ska inte ha " och - med) Men det värsta jag gjort är väl, öh, Skruvat på larmet och förstört nån ruta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Har inte gjort något sjukt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Strulade med en tjej i min klass på en lärares private toa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag har inte gjort något speciellt sjukt i skolan, men några andra har det. En gång skulle vi på orientering då några i min klass kastade små stenar som råkade träffa ett hus. I huset bodde en tant på 80 år som tycket hon blev hotad. Dom blev polisanmälda, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Allt jag gor är konstigt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 En kille tog en tia av mig så jag döda han med en pistol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 En kille tog en tia av mig så jag döda han med en pistol... Du är illegal!! :o *Anmäld* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 En kille tog en tia av mig så jag döda han med en pistol...ska ringa till ''efterlyst'' nu=) ha det bra i fängelset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Minns inte så mycket, men jag att jag sköt en boll skit hårt, det var en unge som klättrade upp på träd så jag träffa han och han rammla ner. Men jag minns att jag öppna dörren så slog jag in en lärares ansikte. Typ min värsta lärare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Minns inte så mycket, men jag att jag sköt en boll skit hårt, det var en unge som klättrade upp på träd så jag träffa han och han rammla ner. Men jag minns att jag öppna dörren så slog jag in en lärares ansikte. Typ min värsta lärare också. Bad timing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.