Hoppa till innehåll

Sjukaste Ni Har Gjort I Skolan


w4nkarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Fy f*n... Katter som strimmlas i mixers!??!? Killar som runkar av till 11 åringar!??!?

Ja, det är vanligt med att människor torterar katter. Kom över en film på internet där en kines fint uppklädd och med platåskor kelade med en katt, för att sedan helt plötsligt lägga den på marken. Därefter trampar hon sakta sönder benen som katten har i kroppen, och sedan trycker hon in klackarna i ögongloben så att ögonen faller utan. Som avslutning trampar hon sönder kattens huvud. Blev bara en blodig mos kvar.

 

Jag är rätt så tålig när det gäller att se sådant men jag kan säga att nog f*n var det första och sista gången jag ens ser en sådan videon. Nej, jag surfade inte efter den eller på något sätt letade efter den. Det var en diskusion om katttortyr där videon postades. Vidrigt och fegt är vad det är.

 

Vi människor är minst männskliga på våran planet. Vi är så smarta att vi har blivit skadad av det.

 

Jag gillar inte katter, men det är ju förfan vidrigt! Hur kan man göra så? Katter är ju ändå fett söta. Jag skulle ALDRIG göra så...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är 4chan? :P

 

tror det e porr eller nåt sånt

4chan är ett img community som använder ett board som är kodad av nån snubbe i japan.

 

Där planeras bl.a. invasioner av habbo hotel, och annat skit(bombhot mot yankee stadium lol).

Fullt av sjuka personer som gillar att se på lulcatz, diverse döda katter och avrättningar.

Det finns bl.a. porr, ja.

Ingen sida jag tror någon här kan tänkas hänga på.

 

12chan däremot är en barnporr-sida full med gubbar som runkar av på bilder av kladdiga tjocka 11-åringar(och filmer av katter och andra djur som strimlas i mixers).

 

Usch!! vem vill se sånt?

 

Puckon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte direkt men det sjukaste/snuskigaste jag sett i skolan är väl nät en i min klass "kompis" runk*ar framför min lärare å när han inte tvättar händerna efter toan. usch.

Knappast att din kompis har onanerat framför en lärare. Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fy f*n... Katter som strimmlas i mixers!??!? Killar som runkar av till 11 åringar!??!?

Ja, det är vanligt med att människor torterar katter. Kom över en film på internet där en kines fint uppklädd och med platåskor kelade med en katt, för att sedan helt plötsligt lägga den på marken. Därefter trampar hon sakta sönder benen som katten har i kroppen, och sedan trycker hon in klackarna i ögongloben så att ögonen faller utan. Som avslutning trampar hon sönder kattens huvud. Blev bara en blodig mos kvar.

 

Jag är rätt så tålig när det gäller att se sådant men jag kan säga att nog f*n var det första och sista gången jag ens ser en sådan videon. Nej, jag surfade inte efter den eller på något sätt letade efter den. Det var en diskusion om katttortyr där videon postades. Vidrigt och fegt är vad det är.

 

Vi människor är minst männskliga på våran planet. Vi är så smarta att vi har blivit skadad av det.

 

... :o ? Kan se det framför mig :cry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte direkt men det sjukaste/snuskigaste jag sett i skolan är väl nät en i min klass "kompis" runk*ar framför min lärare å när han inte tvättar händerna efter toan. usch.

Knappast att din kompis har onanerat framför en lärare.
det är sannt flera av mina kompisar har sett det oxå. Men asså han har handen innanför brallorna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Vad är 4chan? :P

 

tror det e porr eller nåt sånt

4chan är ett img community som använder ett board som är kodad av nån snubbe i japan.

 

Där planeras bl.a. invasioner av habbo hotel, och annat skit(bombhot mot yankee stadium lol).

Fullt av sjuka personer som gillar att se på lulcatz, diverse döda katter och avrättningar.

Det finns bl.a. porr, ja.

Ingen sida jag tror någon här kan tänkas hänga på.

 

12chan däremot är en barnporr-sida full med gubbar som runkar av på bilder av kladdiga tjocka 11-åringar(och filmer av katter och andra djur som strimlas i mixers).

 

Usch!! vem vill se sånt?

 

Gubbar som runkar av på bilder av kladdiga tjocka 11-åringar :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte direkt men det sjukaste/snuskigaste jag sett i skolan är väl nät en i min klass "kompis" runk*ar framför min lärare å när han inte tvättar händerna efter toan. usch.

Knappast att din kompis har onanerat framför en lärare.
det är sannt flera av mina kompisar har sett det oxå. Men asså han har handen innanför brallorna.

 

visst visst, vi tror dig säkert <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu, när jag såg den nya editen, så kom jag och tänka på diverse slagsmål jag vart med i... När det började gick jag redan i 7, då var det en tjej som kom bakifrån och puttade mej rakt på en Nionde klassare :/ Så puttade han mej mot en vägg och jag såg rött direkt asså. Jag nitade han allt jag hade i magen så sen när han böjde sej knäade jag han i ansiktet hahaaahahha Han blödde näsblod, men sen kom hans kompis och höll fast mej så kom den andre och började slå på mej!!! Jag typ bara lät honnom göra det. Sen sparkade jag han i pungen :P Också kom jag loss och sprang ut och tog upp en pinne som var typ en meter lång, perfekt slagträ. Så gick jag in och slog dom j*vlarna i huvudet med den så dom fick fett ont så slog jag dom allt jag hade as mkt över hela kroppen. Sen fick jag typ vara hemma från skolan i en vecka, fick special schema, speciella möten med lärare och andra. Men jag fick mkt respekt från det, och mina kompisar tyckte det var coolt. Om ni tkr det verkar osannolikt så var jag väldigt lång och stark redan i sjuan och dessa nior var ungefär lika stora som mej, alltså såg jag inget hinder i att slå ner honom. Jag har även hamnat i bråk med dessa killar nån gång till då jag sedan dess var svin kaxxig mot dom :P en av dom puttade min kompis en gång så tog jag brottningsgrepp runt halsen och slog honom i ansiktet så hårt jag kunde ganska många gånger..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de händer ju att man gör en del grejer då å då:

 

 

En gång spranga ja å nåra polare in i gympa salen å spotta överallt, välte ner madrasser å skit

 

kasta en basketboll in i en ruta så den pajar av "misstag"

 

En gång öppna jag ett fönster så hårt att jag fick de över mej, behövde inte pröjsa för alla lärare tyckte synd om mej xD

 

Jag å nåra polare kasta smällare i arslet på varandra i kapprummet en gång

 

Har även en polare som har pekat finger åt rektorn

Redigerat av Thehammer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...