KalphiteQ Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) T,ex under uppvärmningen på Idrotten ifall vi spelar "killer ball" man kastar omkring bollar så ifall man blir tagen så ska man göra 10 sit ups osv. Vi brukar då kasta dem där bollarna i huvudet på läraren vi har alltså helt "oavsiktligt". En annan i klassen limmade ihop alla sidor i lärarens frånvaro lista. Min kompis som dels är okunnig inom kemi och dels är lite puckad hade snott en ca 10 cm lång bit magnesium och satt och eldade på det vid bänken brevid oss andra, plötsligt började magnesiumet brinna skarpt och det vart jätte mycket rök. Brandvarnaren gick men ingen sa att det var han. I skol matsalen så lekte nån i klassen med ett sudd som han sedan tappade utan att se vart det kom så han struntade i det. Då vi satt och åt så hittade en annan suddet i sin mat :P Händer en hel del mer. Edit: För några dagar sedan hade någon kastat in en cykel genom rutan in i ett klassrum :S Redigerat 27 April 2008 av Rabiesekorre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 jag och en annan kille sate lim på en stol i matsalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag sparkadee en fröken i rumpan när jag var 6 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag gjorde en stinkbomb som luktade så j*vla mycket. Jag la den i typ 8 lärares väskor och när dom typ små sprängdes så hörde alla det och röken kom till larmet och vi fick springa ut .. men det roliga är att nästan var ända väska var en handväska så alla läraren gick ut med sina handväskor som luktade som ko-avfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 limmat fast stolar,bombat sudd i huvudet på folk,låtsatskn*lla våran lärare när hon inte såg(alltså "sätta på" henne när hon tittar åt ett annat håll fast på låtsas m.m. alltså på våran hatlärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 limmat fast stolar,bombat sudd i huvudet på folk,låtsatskn*lla våran lärare när hon inte såg(alltså "sätta på" henne när hon tittar åt ett annat håll fast på låtsas m.m. alltså på våran hatlärare. fy f*n va cool du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 limmat fast stolar,bombat sudd i huvudet på folk,låtsatskn*lla våran lärare när hon inte såg(alltså "sätta på" henne när hon tittar åt ett annat håll fast på låtsas m.m. alltså på våran hatlärare. f*n, om du hade vorit på vår skola skulle du vara den coolaste! [iRONI] ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 limmat fast stolar,bombat sudd i huvudet på folk,låtsatskn*lla våran lärare när hon inte såg(alltså "sätta på" henne när hon tittar åt ett annat håll fast på låtsas m.m. alltså på våran hatlärare. Det lär krävas jääääääääävligt mycket lim för att en stol ska fastna.Sudd i huven på folk? Så sjukt! :S Juckar du alltså i arslet på läraren när hon inte ser? Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 En sak är säker 99% Av dagens ungdomar har NO RESPECT för sina lärare! Skamligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 spelat klädpoker med dom hetaste tjejorna i klassen , limmat ihop 2 bänkar med lösnagel limm snott chokladkaniner från vår lärare spolat ner paperssarvetter i toan så det blev stopp, kastat in stinkbomber i ventilationstrumman, andvänt magic rotation på alla skärmar i datasalen så när man loggar ut kan man inte ändra tillbaka det, hackat admins lösenord och blocka alla söksidor som google ändrat startsidorna till bögporr sidor, mulat en lärare, hällt smörsyra i no salen, äldat magnesium under brandlarmet ( det gick inte) eldat metanol i klassrummet ( brinner som f*n och är giftigt) har dratt ner en het bruds "mjukisbyxor" och string i kafeterian, limmat fast en stol i golvet med lösnagelslimm, "taffsat" på en tjej under lektionen (under bhn), doppat grejor i flytande kväve(fryser direlt) och kastat på väggarna häftat fast en kompis hand på slöjdbänkarna, skruvat loss toppen på saltkaren, flyttat orienterings kontrollerna när vi har orjenterings tävling, gjort wett willy på båda mina klassföreståndare:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 spelat klädpoker med dom hetaste tjejorna i klassen , limmat ihop 2 bänkar med lösnagel limm snott chokladkaniner från vår lärare spolat ner paperssarvetter i toan så det blev stopp, kastat in stinkbomber i ventilationstrumman, andvänt magic rotation på alla skärmar i datasalen så när man loggar ut kan man inte ändra tillbaka det, hackat admins lösenord och blocka alla söksidor som google ändrat startsidorna till bögporr sidor, mulat en lärare, hällt smörsyra i no salen, äldat magnesium under brandlarmet ( det gick inte) eldat metanol i klassrummet ( brinner som f*n och är giftigt) har dratt ner en het bruds "mjukisbyxor" och string i kafeterian, limmat fast en stol i golvet med lösnagelslimm, "taffsat" på en tjej under lektionen (under bhn), doppat grejor i flytande kväve(fryser direlt) och kastat på väggarna häftat fast en kompis hand på slöjdbänkarna, skruvat loss toppen på saltkaren, flyttat orienterings kontrollerna när vi har orjenterings tävling, gjort wett willy på båda mina klassföreståndare:P Du är min idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 En sak är säker 99% Av dagens ungdomar har NO RESPECT för sina lärare! Skamligt. Jag har mycket respekt för mina lärare, speccielt för NO Lärarna. ( Båda är riktigt läskiga och man vill absolut inte att de ska bli förbannade. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.