Lander Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 (redigerat) Några saker jag kom på att jag gjort Skrivit ut 500 papper på utskrivaren Låst mellanstadiet så ingen kunde ha lektion: Såhär gjorde vi, det finns 3 våningar och på varje våning finns en lång korridorr med 3 klassrum. I korridorrerna finns 2 dörrar en på varje sida kortsida, den ena dörren låses automatiskt när man stänger den(den är normalt öppen med en kloss så den inte stängs) den andra dörren täcker man för med bandyklubbor så gör man på alla 3 våningar och den enda vägen ut är hissen som man sedan täcker för med bandyklubbor innifrån. Det resulterar då att det inte går att komma in i korridorrerna. Redigerat 10 December 2007 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Jag och min kompis kör alltid slagsmål på skoj. Sist så fick båda näsblod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag har slagitis med en massa människor så klart... fick gå till rektorn en gång.... sen har jag skjutit smällare i korridiroen och eldat m.m..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Har inte gjort något sjukt på sista tiden men några snubbar på skolan kastade omkring crackling balls i korridorerna. Ja, innan lovet alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 I trean tror jag så var det en lärare som alla i klassen hatade som ochså va senil var jag ock en polare skit jobbiga på. mest för att hon snodde mina glasögon när jag behövde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Jag ger mig f*n på att dom flesta i detta forum ljuger om vad dom gjort i skolan. 10-12 åringarna på forumet t.ex ljuger. Och ni som "skryter" över hur kult det var att "slå" ner nån annan har ni inget liv överhuvud taget? Visst kan man ha lite kul och "rasera" saker på skoj. Men att slå folk och mobba dom, ne fy f*n ni kommer hamna på IV. Vilket somliga mobbare hamnar på bara för att dom inte hade tid med sina läxor när dom var så kallade "upptagen" med att mobba och se cool ut. Hela felet med dagens samhälle är att folk är osäkra på varran och därför spelar cool för att känna sig säker. Om alla människor på den här förbannade planeten skulle ge f*n att j*vlas med varran och ägna sig åt sina egna saker och acceptera vad vissa människor är så skulle alla dra fördel av det. Men som sagt människor blir osäkra när dom är med varran och därför trycker dom ner andra för att inte se annorlunda ut. Kort sagt den dagen det blir kris på jorden = så är vi fukt. Så enkelt var det. Om ni tycker detta är osannt och mobbing är rätt, samt kommer flama mig för detta inlägg, kom ann och spamma mig bäst f*n ni vill. Jag har utstått mer psykisk terror än vad era omogna små hjärnor nånsin kommer att komma på. Punkt slut. Redigerat 3 Januari 2008 av Gird3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 jag har varit en snäll pojke :P än så länge :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Okej själv har jag slagits med en 9a ,kastat sönder en glas ruta med sten , kastat snöboll på nån cp lärare . det va nog bara allt :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Kommer ihåg att jag gjorde massor av jävelskap i skolan då jag var liten. Proppade upp tvål i slangarna som gick till mjölken, punkterade cykel- och bildäck, kastade lera på folk och rotade igenom och snodde nödvändigheter som pennor, sudd, stift etc. från min lärares kateder. Skäms för min dumhet. Young & dumb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 (redigerat) slamade en pizza i korridoren, o va tvungen att städa upp med rengöringsmedel, o fick för mej ja skulle elda upp d, tja, dt blev en j*vla stor svart väg XD fick måla hela korridoren över en lördag och söndag... dt sög.. Juste ja o nåra polare slängde i lakseringsmedel i maten i körtfärsåsen en gång xD Redigerat 11 Januari 2008 av Agito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Haha jag måste prova att ge laxeringsmedel i skolmaten nån gång xD och efter det ska man baklåsa alla toaletter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Det sjukaste jag gjort är nog när jag igår hällde råttgift i Mazik's skolas skolmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.