Hoppa till innehåll

Sjukaste Ni Har Gjort I Skolan

w4nkarN

Rekommendera inlägg

detta är något som jag ALDRIG har berättat för någon: Förr, när jag gick på mellan stadiet, så brukade jag äta papper(!)(ja gillade smaken av någon anledning), och en gång gick jag för långt, jag hade tuggat i mig alla kanterna på en biblioteksbok och lämnat in den! Biblioteksgumman kom till mig och frågade mig varför alla kanterna var borta, och jag sa att jag inte visste.(allvarligt, jag vågade inte berätta sanningen, då skulle de bara bli förhör och föräldra samtal m.m). Jag kom undan men jag sa till mig själv att jag ALDRIG skulle äta papper igen. Det är det sjukaste jag gjort under hela min skoltid o.O

Haha, vadfan, ''förhör''? :P

Det är inte bara onyttigt att äta papper. Extremt ohygieniskt att äta papper från en bok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

detta är något som jag ALDRIG har berättat för någon: Förr, när jag gick på mellan stadiet, så brukade jag äta papper(!)(ja gillade smaken av någon anledning), och en gång gick jag för långt, jag hade tuggat i mig alla kanterna på en biblioteksbok och lämnat in den! Biblioteksgumman kom till mig och frågade mig varför alla kanterna var borta, och jag sa att jag inte visste.(allvarligt, jag vågade inte berätta sanningen, då skulle de bara bli förhör och föräldra samtal m.m). Jag kom undan men jag sa till mig själv att jag ALDRIG skulle äta papper igen. Det är det sjukaste jag gjort under hela min skoltid o.O

Haha, vadfan, ''förhör''? :P

Det är inte bara onyttigt att äta papper. Extremt ohygieniskt att äta papper från en bok.

förhör: snack med föräldrar, snack med rektorn, fråga varför jag gjorde så, et.c

tja, jag vet igentligen inte varför jag började, men jag är glad att jag slutade nu när jag läst vad du skrev :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

hmm.. värsta var väl bajskrig i toaletten i ettan :P

En kompis var på toa och sket och en annan kompis och jag var inne i toan. Den skitande kompisen sket i några blåa påsar (Som man använder för att stoppa skorna i när man är inomhus) och gav varsin till den stående kompisen och mig. Sen sa han att vi skulle kasta på varandra xD

Så j*vla kul! Tur var att ingen påse träffade oss utan dem träffade väggen (Och sprängdes) :P Fyfan, det var brunt över hela väggen! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag råkade "Putta" sönder en glasdörr. Jag och 5 till skulle gå igenom den, så puttade 3 av oss samtidigt och den typ åkte in i väggen och gick sönder:/ Sen skyllde alla på mig, dom svikarna <.<

Redigerat av Raffed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ när min lärare får utbrott är ganske kul. det sjukaste är typ när jag å några killar blir jagade av tjejer båda 6 åringar och 2er och 4or

asså vi blir jagade över hela skolgården

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kompis var på toa och sket och en annan kompis och jag var inne i toan. Den skitande kompisen sket i några blåa påsar (Som man använder för att stoppa skorna i när man är inomhus) och gav varsin till den stående kompisen och mig. Sen sa han att vi skulle kasta på varandra xD

Så j*vla kul! Tur var att ingen påse träffade oss utan dem träffade väggen (Och sprängdes) :P Fyfan, det var brunt över hela väggen! ^^

Låter hyffsat motbjudande....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fyFAN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OvENchIn

typ det ända jag har gjort är att jag och en kompi tände en tändsticka på toaletten.vi äldade upp min uppsats. alla i vår klass lev skitoroliga. men inget randlarm gick. slutade med rektorn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...