Teoman123 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Sjukaste jag har gjort i skolan var nog när jag var typ 7-8 år eller nåt och jag och en kompis knöt fast en kille på en stol och rullade ner han för en stor backe och sen slog han... Sen kissade vi på hans byxor :P sånt man gör när man är barn :P Kanske var dumt gjort av mig men jag blev straffad för det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Vad är 4chan? :P tror det e porr eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Vad är 4chan? :P tror det e porr eller nåt sånt 4chan är ett img community som använder ett board som är kodad av nån snubbe i japan. Där planeras bl.a. invasioner av habbo hotel, och annat skit(bombhot mot yankee stadium lol). Fullt av sjuka personer som gillar att se på lulcatz, diverse döda katter och avrättningar. Det finns bl.a. porr, ja. Ingen sida jag tror någon här kan tänkas hänga på. 12chan däremot är en barnporr-sida full med gubbar som runkar av på bilder av kladdiga tjocka 11-åringar(och filmer av katter och andra djur som strimlas i mixers). En citering från ED @ 12chan; "12chan or 12andUnderChan is yet another shit *chan imageboard, founded by the exiled pedos from 420chan, killchan and renchan. It was set up last Thursday with the mission of being a JB haven, child model dump, and generally the asshole of the internet. It was promptly invaded by bored 7chan /b/tards. 12chan's feature and most popular boards that make the site what it is are located in the "Other Boards" section. These are specialized boards for pedophiles, ephebophiles and other assorted scum. The categories in "Other Boards" include /girl/, /boy/, /jb/ and /mjb/. These are all image boards to post and browse child model pictures, candid pictures, school pictures, camwhores or any picture that fits the gender and age limits of the specific board it's on. This is why 12chan attracts so many ephebophiles." Redigerat 29 Mars 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Sjukaste jag har gjort i skolan var nog när jag var typ 7-8 år eller nåt och jag och en kompis knöt fast en kille på en stol och rullade ner han för en stor backe och sen slog han... Sen kissade vi på hans byxor :P sånt man gör när man är barn :P Kanske var dumt gjort av mig men jag blev straffad för det iallafall. Mycket kunde man få för sig att göra då man var liten och dummare men aldrig något sådant. Jag är dock inte alls det ringaste förvånad över att du gjorde så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Vad är 4chan? :P tror det e porr eller nåt sånt 4chan är ett img community som använder ett board som är kodad av nån snubbe i japan. Där planeras bl.a. invasioner av habbo hotel, och annat skit(bombhot mot yankee stadium lol). Fullt av sjuka personer som gillar att se på lulcatz, diverse döda katter och avrättningar. Det finns bl.a. porr, ja. Ingen sida jag tror någon här kan tänkas hänga på. 12chan däremot är en barnporr-sida full med gubbar som runkar av på bilder av kladdiga tjocka 11-åringar(och filmer av katter och andra djur som strimlas i mixers). Usch!! vem vill se sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Fy f*n... Katter som strimmlas i mixers!??!? Killar som runkar av till 11 åringar!??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Själv har man ju inte gjort nåt dumt men har ju tex skämt ut mig lite.När en vikarie till idrotten blev förbannad och skrek som aldrig för blev det ganska tyst i rummet förutom jag som inte kunde hålla mig för skratt och det blir liksom sådär när man garvar men försöker hålla sig och det kommer ut typ nått kraxljud ur näsan(hördes ganska högt eftersom alla hörde det).Sen så dampa jag loss i datasalen en gång för att jag alltid råkade klicka på caps-lock och inte shift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 vet inte direkt men det sjukaste/snuskigaste jag sett i skolan är väl nät en i min klass "kompis" runk*ar framför min lärare å när han inte tvättar händerna efter toan. usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 porrsurfat när ja gick i 3:an haha å så stog de 2 föräldrar bakom mej, så dom ropa på en lärare, blev avstängd från datan i nått halvår XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 haha, i trean :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jaja, har inte gjort så mycket, jo har snott lite glödlampor och slått sönder dem! Tatt av lite strömbrytare.. Det är allt(hittils) OMG!!! Stängt av en strömbrytare, coolt Not 12Chan låter väldigt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Fy f*n... Katter som strimmlas i mixers!??!? Killar som runkar av till 11 åringar!??!? Ja, det är vanligt med att människor torterar katter. Kom över en film på internet där en kines fint uppklädd och med platåskor kelade med en katt, för att sedan helt plötsligt lägga den på marken. Därefter trampar hon sakta sönder benen som katten har i kroppen, och sedan trycker hon in klackarna i ögongloben så att ögonen faller utan. Som avslutning trampar hon sönder kattens huvud. Blev bara en blodig mos kvar. Jag är rätt så tålig när det gäller att se sådant men jag kan säga att nog f*n var det första och sista gången jag ens ser en sådan videon. Nej, jag surfade inte efter den eller på något sätt letade efter den. Det var en diskusion om katttortyr där videon postades. Vidrigt och fegt är vad det är. Vi människor är minst männskliga på våran planet. Vi är så smarta att vi har blivit skadad av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.