admin Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) Som ni säkert har märkt så är spelservrarna nere just nu tillfälligt. Om senast ett par veckor så kommer spelservrar-sidan att läggas upp igen med våra spelservrar och nu undrar vi vilken spelserver som är den viktigaste. Dvs vilken vill du helst att vi sätter upp. OBS! Rösta på den viktigaste och skriva gärna en topp 3 lista! Redigerat 15 April 2007 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) quake 3 vill jag helst ha upp tror jag, :D (skulle gärna villa haft dom andra quake också men.. men..) trevligt att ni lägger upp dem igen (jag har nog inte varit medlem när ni hade då men8 1: Quake 3 2: Quake 2 3: Doom3 (Quakenörd är jag :S) Redigerat 15 April 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) Synd att ni inte tog med några strategispel förutom cnc. *Gråter* Cnc är Command and Conquer, va? Man skulle visst ha med en topplista också: 1. jediknight2 2. cnc Resten är sk*t. Redigerat 15 April 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 vet inte vad ni menar men jag tar quake3 för det äger 2.bf1942 det äger ocksp 3 Halo rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Cs såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Bf 1942, sen vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 CS:S tkr jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) CoD/CoD2 samt CS tycker jag. Men det förutsätter att det finns folk som spelar ibland - ett forum för turneringar, 'annonser' om folk att spela med etc. kanske vore något? Jag vet att det inte funkade något vidare med webbspelen men det blir en annan sak. Gör man dessutom ett huvudforum och inget subforum så kan man nog få igång hyfsad aktivitet på spelservrarna. För vad är vitsen med en spelserver som ingen använder? Redigerat 15 April 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 CS är det enda onlinespelet jag spelar, det borde satsas på den servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Call of Duty, hade valt Call of Duty 2 om det inte laggat på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 1:wolfeinstain 2:halo 3:bfvietnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Vill VÄLDIGT gärna ha en BF 2 Server :cool: :cool: BF 2 = Ägande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.