Gallardo Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Fånga Paras, runt Level 26 lär den sig '' Spore ''. Det är den bästa söv-attacken. ( 100 % Träffsäkerhet ) Men jag är inte helt säker på att den attacken existerar på de gamlaste spelen, men du kan ju testa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Jag bara råkade slänga en Pokeboll, så lyckades jag fånga han. Min Masterball råkade jag bränna på en Rattata i level 3. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 (redigerat) Jag bara råkade slänga en Pokeboll, så lyckades jag fånga han. Min Masterball råkade jag bränna på en Rattata i level 3. :) Jag brände min på en Graveler i Victory Road =O Redigerat 22 April 2007 av Master_Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Fånga Paras, runt Level 26 lär den sig '' Spore ''. Det är den bästa söv-attacken. ( 100 % Träffsäkerhet ) Men jag är inte helt säker på att den attacken existerar på de gamlaste spelen, men du kan ju testa :P sleep power är lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 lol en master ball på en ratata:p själv har jag 96 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 jigglypuff kan väl Sing den söver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg