MrSnow Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Vad är skilnaden?! Jag har inte hört någon skillnad förutom att GIMP har Bumpmapp och PS inte har det. Så jag tänker lista alla skillnader (inte språkliga) som jag kan finna. Ni kan gärna bidra genom att posta några förslag så kollar jag dem. Ty värr så har jag inte PS så jag får bara fråga/google fram svar. Svar: GIMP har "Bumpmapp" och det har inte PS GIMP kan inte ha flera olika lager lägen per lager (osäkert). Men detta kan kompenseras av att replikera och samman foga Lagren Frågor:Tom.Och om det är något ni inte fattar så kolla här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 PS är mycket bättre än GIMP, men GIMP är gratis, PS kostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 PS har inte prövat GIMP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 WOW ASSÅ! Gimp har "Bumpmapp" och det har inte PS!!11one1one!1! Ska vi säga alla sådana skillnader tar det en evighet. *Photoshop är bra och det är inte Gimp Det är enda punkten som behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 WOW ASSÅ! Gimp har "Bumpmapp" och det har inte PS!!11one1one!1! Ska vi säga alla sådana skillnader tar det en evighet. *Photoshop är bra och det är inte Gimp Det är enda punkten som behövs. ja, men jag tror att han vill att vi ska dela upp det i 39586930869085 punkter istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 PS är bättre än gimp det finns ju anledning till att PS kostar o att gimp inte kostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Att jämföra GIMP med PS, är som att jämföra Warcraft 2 och World Of Worcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Att jämföra GIMP med PS, är som att jämföra Warcraft 2 och World Of Worcraft. jag spelar inte dom spelern så kan du säga vad du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Att jämföra GIMP med PS, är som att jämföra Warcraft 2 och World Of Worcraft. Nintendo 64 mot XBOX 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Precis. Photoshop ÄR bättre på alla punkter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Att jämföra GIMP med PS, är som att jämföra Warcraft 2 och World Of Worcraft. Säger mer än punkter någonsin skulle kunna säga (': Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Att jämföra GIMP med PS, är som att jämföra Warcraft 2 och World Of Worcraft. Nintendo 64 hade vunnit lätt, det vet vi alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg