ELF Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 Jag inriktar mig på VB6 och snart även VB.NET. Jag har precis börjar på den så den KAN vara lite tom... himmla buggig sida detta är :angry: (.reklam) varför får inte ni reklam??? www.elfcodes.(tk) Tror inte du fattat vad jag menar med reklam. Jag menar länkar man lägger till i forum.fuska.se. Det ståt .reklma i stället för .se, .reklam o.s.v Men om du menar att jag kan få bort reklamen på min sida så har jag fixat det, det är bara det att det öppnar en ny sida och man får stänga den man var i nyss. Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) Här Ska börja lägga till saker där nu ;) Redigerat 19 Maj 2007 av AntonJ3000 Citera
Kerby Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) Har har jag min Hemsida. Jag ahr fåt hjälp med designen så den har jag inte gjort själv. www.pokemonrollspel.com :o Vilken bra hemsida. EDIT: Kan man få en hemsida gratis utan reklam som inte har för dålig addres. Med dålig addres menar jag http://www.blablabla.se/blablabla. Bra addres för mig e www.blablabla.blablabla.se. Alltså inget /. Redigerat 19 Maj 2007 av Kerby Citera
Pikachu86a Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 Tack för orden. Men nu gäller det abra att få in aktiva medlemar. Citera
Shaitan Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 Jag inriktar mig på VB6 och snart även VB.NET. Jag har precis börjar på den så den KAN vara lite tom... himmla buggig sida detta är :angry: (.reklam) varför får inte ni reklam??? www.elfcodes.(tk) OK. :)Men man kan fixa så att sidan laddas om utan frames, tycker det är bättre än att klicka på en länk och öppna i nytt fönster. Man lägger bara in ett Javascript på sidan så fixar det sig. Citera
Gäst Bisuta Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Skrivet 19 Maj 2007 Här Ska börja lägga till saker där nu ;) Freewebs.. Det kan inte räknas som en hemsida eftersom att du bara skrivit dit lite text... Citera
ELF Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Skrivet 20 Maj 2007 Jag inriktar mig på VB6 och snart även VB.NET. Jag har precis börjar på den så den KAN vara lite tom... himmla buggig sida detta är :angry: (.reklam) varför får inte ni reklam??? www.elfcodes.(tk) Jahaa, ok. Det kan vara lite störande att en ny sida ska behöva öppnas... Citera
Firecracker Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Skrivet 22 Maj 2007 Har har jag min Hemsida. Jag ahr fåt hjälp med designen så den har jag inte gjort själv. www.pokemonrollspel.com Gå in på webb.se, där kan du regga en GRATIS subdomän så att du kan få en enklare adress till din hemsida. Du kan till exempel få www.namnetduharvalt.info.se Citera
Selene Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Skrivet 24 Maj 2007 (redigerat) EDIT: ångrar inlägg Redigerat 24 Maj 2007 av Selene Citera
bladefinor Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Skrivet 28 Maj 2007 (redigerat) Här är mina hemsidor :D • WinPSP.co.nr • nRose.co.nr Vad tycker ni om dom? Till någon som frågade 2 inlägg före: FreeDOMAIN.co.nr Då får du en adress med t ex namnet: www.exempel.co.nr Den är HELT utan reklam! JÄTTE BRA! :D Redigerat 28 Maj 2007 av bladefinor Citera
Gäst Mega93 Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) Min fantasy-rollspelssida http://img181.imageshack.us/img181/8338/scnuw7.png Redigerat 24 Juni 2007 av Mega93 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.