Gäst Yantra Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 brutit handleden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Hjärnskakning , när jag ramla från trappa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Skurit mig i tummen på slöjden så den hängde xD Och stukat foten, sprang i en vägg, muhahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Det var vinter och vi körde fotboll på en grusplan som var halvtäckt med snö. Så när jag sprang så gled jag och ramla med hakan neråt och isen var väldigt hård så det blev ett hack in i hackan och fick sy, hände 2oo6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Vänta i trean råkade en kille fälla mej in i gympasalens stenvägg. Dock fick jag ingen hjärnskakning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 (redigerat) vet inte typ sytt tio stygn med garn i handen (allstå på syslöjd i typ 4:an) Redigerat 26 Maj 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Har direkt aldrig skadat mig, dock slog jag mig på ngt konstigt sätt på gympan en gång så att jag svimmade en kort stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 jag har klarat mig ganska bra från skador på skolan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 har även svimmat EN gång.. det var i gympasalen. när jag hade dom dära man kan svinga sig i. Då släppte jag så jag fick hjärnskakning, Säger iallafallat kompisarna och idrottläraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Svimmat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jag bröt lårbenet! Jag skojar inte! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Hur kan man bryta lårbenet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.