Asgard Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Jo, men om nån polare skapar ett Konto på min dator då? påverkar det nåt då :o? Jag vet att många av mina polare har gjort fuska.se konto på min dator. Så det kvittar ju. Jag vet inte hur allt hänger ihop :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 De blir inte bannade på något sätt, bara din ipadress så att du inte kan besöka sidan mer. Dina kompisar kan förstås inte heller besöka sidan från din dator men självklart från andra datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 ok bra :D hur vet du det föresten? Precis som Retro, av egen erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Men om man blir bannad går det o logga in då?? Bara undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 *Tar mig för pannan* Nej, man kommer ju inte ens in på sidan! Lycka till att logga in då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Polare till mig har registrerat två extrakonton till mig -.-' På mina emails. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Hela den här bannad/avregistrerar grejen låter extremt löjlig. Så bara för att man inte av vissa skäl inte vill vara meddlem längre eller om man blir bannad så får man inte gå in på sidan ihuvudtaget. I mina öron låter detta barnsligt, men vem vet kanske är det bara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jo, men man behöver ju inte avregistrera sig om man inte vill vara medlem heller, det räcker med att inte logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jo, men man behöver ju inte avregistrera sig om man inte vill vara medlem heller, det räcker med att inte logga in. Men jag vet att det finns folk som utav olika anledningar inte vill vara registrerade på forum där dom inte är aktiva längre. Ska då dom behöva bli avstängda från hela sidan bara för att dom längre inte vill vara registrerad. Det låter som om att den här sidan inte är så fri direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Så en spammare med 4 varningar ska kunna säga "jag vill inte vara med längre" och sedan regga en ny user en vecka senare utan varningar utan att begå något regelbrott menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Men om någon då går in på min dator med sin användare och blir bannad. Det värkar ju skumt tänkt. Men det är ju bara enligt mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Du menar att du inte kan komma in med din användare heller? Jag tror inte det fungerar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.