Gäst GaaraOfDesert Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jo dom är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Funkar lyssnar hällre på Rise against dock :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Gillade Linkin Park när jag var yngre, men när dom böjade göra låtar med Jay-z blev dom så otroligt dåliga att jag slutade lyssna. Nu tycker jag att dom är allmänt tråkiga eftersom alla deras låtar har samma stil och texterna är på ett ungefär likadana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mucho94 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Gillade Linkin Park när jag var yngre, men när dom böjade göra låtar med Jay-z blev dom så otroligt dåliga att jag slutade lyssna. Nu tycker jag att dom är allmänt tråkiga eftersom alla deras låtar har samma stil och texterna är på ett ungefär likadana. samma här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 ja har bara hört Linkin Park Meteora och Linkin Park Hydrid teory(?)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Funkar lyssnar hällre på Rise against dock :) Det gör jag med faktiskt :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Ja, Rise against går ju före, men eftresom att jag lyssnade på Linkin Park när jag var yngre så sitter lite av det kvar om man säger så, fast det senaste albumet tycker jag inte är bra... det började gå utför etfer den där plattan med Jay-Z... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Minutes to midnight plattan och Hybrid theory är de enda skivorna som jag har låtar från. Så jag kan inte riktigt avgöra om de andra skivorna är bättre. Men Rise Against är helt klart bättre, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 (redigerat) Breaking the habit. Klart bästa. Annars är väl; In the end, numb också rätt bra + det nya albumet \o/ Some where I belong: Redigerat 1 Juni 2007 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Nya LP albumet är riktigt bra, roligt att de testar något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 ja dom e bra :D Gillar In the end :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Jag håller med om att jay-z albumet suger, men bra album är: Hybrid Theory EP, Meteora och Minutes To Midnight ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.