Hoppa till innehåll

Nytt Forum: Teknik


WASD

Rekommendera inlägg

Jag tycker att det ska finnas ett Teknik forum där man kan skriva om man t.ex behöver hjälp med en TV eller mp3-spelare eller nått liknande, vad tycker ni?

 

Och om det inte blir av ska man skriva i Allmänt då om man har en fråga om nån mp3-spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Passar det inte ganska bra innne i "Grafik & Programmering"?

 

jag tycker inte det om man behöver hjälp med en mp3-spelare, Grafik kanske går bra för TV och programmering är ju C++ och sånt, inte för mp3-spelare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allmänt passar väl bra?

 

just nu gör det det men om PC-forumet inte skulle funnits så skulle allmänt passat bra för det också, men jag vill gärna ha ett Teknik forum, annars kanske man skulle kunna ha PC i detta fallet i övriga konsoller
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här är det: Om det finns tillräckligt med inlägg om t ex datorer, så kan admin göra ett eget forum för det, vilket han har gjort. Så, med andra ord, om det blir tillräckligt mycket teknikinlägg, så skapar säkert admin ett nytt forum för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här är det: Om det finns tillräckligt med inlägg om t ex datorer, så kan admin göra ett eget forum för det, vilket han har gjort. Så, med andra ord, om det blir tillräckligt mycket teknikinlägg, så skapar säkert admin ett nytt forum för det.

 

ok jag förstår, men om man har en fråga om mp3, vilket forum passar bäst då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...