Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Hur ser ditt UI ut...skriv gärna vad du har för addons... Mitt: Adapt ArcadePanel Atlas AtlasBattlegrounds AtlasDungeonLocs AtlasFlightPaths AtlasOutdoorRaids AutoDing Baud Bag Besharded Bombsweeper Bongos Bongos_Actionbar Bongos_Castbar Bongos_Minimap Bongos_Options Bongos_RollBar Bongos_Stats Bongos_XP Bust_A_Shard ClearFont 2 Comix Continued Crit Record Damage Meters Enhanced FlightMap Gems Plus GuildMap HealthFade ImprovedCamera Invaders LinkGen PetXPbar Shard Grid Titan Panel Titan Panel [AMMO] Titan Panel [bAG] Titan Panel [CLOCK] Titan Panel [COORDS] Titan Panel [LootType] Titan Panel [MONEY] Titan Panel [Performance] Titan Panel [Regen] Titan Panel [Repair] Titan Panel [XP] BILD: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 http://img530.imageshack.us/my.php?image=nyttuiph2.jpg palla skriva ner alla minst 60st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Skulle alldrig palla lira me dina Spliffor ^^ Nöjer mig me wow som det e ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Haha ^^ Jag körde orginal hela tiden med min gamla dator som inte ens klarade av. Allt på det lägsta i video options inget ljud på inget internet uppe.. Ändå så laggade/hackade det i Captial citys Men nu när jag har min nya känns det bättre. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 ja kör me: atlas loot atlas perl titanbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Jag kör på orginal, de ända addonet jag har är cords addon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Titanbar och gatherer, alla andra sabbades av patchen hade massa BG addons mm innan... ska skaffa ett par nya när jag orkar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Haha ^^ Jag körde orginal hela tiden med min gamla dator som inte ens klarade av. Allt på det lägsta i video options inget ljud på inget internet uppe.. Ändå så laggade/hackade det i Captial citys Men nu när jag har min nya känns det bättre. ;) Vad heter addonen för Health bar och mana/energy/rage bar brevid gubben? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 ag_UnitFrames :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Detta är min UI :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 lol kör med orginal och jag har inte en enda addon =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Har några... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg