Inside Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Ja nu är det så att jag undrar om ni tycker att bild är en viktig del att kunna i skolan? Vad ska man ha för kunskap senare i livet med bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 ingen om man inte ska bli arkitekt eller dyliknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Nja, det är ju inte direkt viktigt, men kul och rätt lätt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 När man går i 9:an så får man arkitekt projekt man ska göra, därför det är bra! Och om man vill bli konstnär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Skulle säga att det är lite "allmänbildning", inte för att man använder det ofta i sitt arbete... Men säg då hur nödvändigt det är med kemi om man ska jobba på ICA liksom :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Hatar bild, antagligen för att Hitler vore en klart bättre lärare än häxan vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Bild är väl för konstnärer och sådant, men eftersom skolan har bestämt att man ska ha bild som ämne, kommer det vill bli en bra nytta i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Jag ansåg bild som en gratis chans till att få högre slutbetyg. Det är likadant med musik, jag fick bra betyg i de här som mina högstadielärare kallade "billiga ämnena" Vilket gjorde att jag kunde bygga upp mina betyg ytterligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Det är faktiskt ganska skönt att ha bild sista lektionen på den längsta skoldagen, för man gör inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Dum fråga... bild använnds i alla ämnen om ni inte visste det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Bild används ofta i det riktiga livet, har just nu inga exempel eftersom jag är för trött för att min hjärna ska gå igång. Dock gillar jag inte bild själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Bild är viktigt beroende på vilken linje och yrke man väljer i livet. Sen kan man ha användning för det i det vardagliga livet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.