E4STMAN Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Musens skroll har nyss pajat så jag antar att jag behöver en ny. Nån som kan ge några rekomendationer på några bra möss? Jag funderar på en razer mus lr kanske en fatal1ty mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) Logitechs musar är alltid pålitliga, enligt mig är trådlösa bättre än optiska, och de som är både och är sämst. Men det är en smaksak kanske... Men de optiska brukar oftare gå sönder är än de trådlösa. Tror jag o_0. Redigerat 3 Juni 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) Jag rekommenderar Logitech Mx518 har köpt 2 till båda mina datorer, den har: Optisk. Fram & bak knappar till webbläsaren & spel. Scroll med knapp. + & - knappar för känslighet. "Programväljar-knapp", likt windows Alt+Tab. Programvara för inställningar. Går att koppla till USB & vanligt mus-uttag. Snygg. Sladd (gillar inte trådlöst). http://www.netzwelt.de/gallery/picture/logitech-mx518/mx518_med.jpg Kollade på Pricerunner fanns för ca. 399kr. Redigerat 7 Juni 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Håller med WASD, den musen är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Logitechs musar är alltid pålitliga, enligt mig är trådlösa bättre än optiska, och de som är både och är sämst. Men det är en smaksak kanske... Men de optiska brukar oftare gå söder är än de trådlösa. Tror jag o_0. Många möss är optiska och trådlösa... du menar kanske trådbundna möss och inte optiska? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shtike Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Jag ogillar trådlösa möss. Batteriet dör på fel tillfällen oftast, håller mig till min Razor DaimondBack. Den är ganska bra, billig och 1600Dpi, fungerar bra till alla spel och flesta fps spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Logitech G5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Appelsinbjornen Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Köp inte en trådlös, trådlösa har inte lika bra singnal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Suck, gå bara till www.siba.se eller www.elgiganten.se. Istället för att göra onödiga trådar. Men den där musen får 10 poäng av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Suck, gå bara till www.siba.se eller www.elgiganten.se. Istället för att göra onödiga trådar. Men den där musen får 10 poäng av mig! m8, elgiganten och siba vill sälja deras varor, alla deras varor är bra enligt dom. Här kan jag varjefall få ett bra svar om vad som är bra och vad som inte är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 "Logitech Mx518". En optisk mus, riktigt skön att spela med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Jag rekommenderar Logitech Mx518 har köpt 2 till båda mina datorer, den har: Laser. Fram & bak knappar till webbläsaren & spel. Scroll med knapp. + & - knappar för känslighet. "Programväljar-knapp", likt windows Alt+Tab. Programvara för inställningar. Går att koppla till USB & vanligt mus-uttag. Snygg. Sladd (gillar inte trådlöst). http://www.netzwelt.de/gallery/picture/logitech-mx518/mx518_med.jpg Kollade på Pricerunner fanns för ca. 399kr. MX518 klassas som en optisk mus, inte laser. Ska du spela är Razers möss överlägsna. Köp en Razer Diamondback eller DeathAdder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.