Gäst Yantra Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 har hört att de ska sänka priset en tusenlapp i höst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 har hört att de ska sänka priset en tusenlapp i höst Jag ska inte/aldrig köpa någon ny consoll , jag väntatill spelen finns på PC .. för jag håller mig till min käre dator . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skejterboi Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 mm den är värd pengarna men undra om det kostar mer att chppa ett ps3 än ett ps2??? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Sony gjorde den så över avancerad så det knappt går att göra bra spel till det. Skäms på sony! haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke_nofear Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag som är långtradarchaufför tycker också det är dyrt trots att jag spelar ganska mycket och tjänar hyffsat bra sen är spelen dyra också... men visst jag skulle vilja ha ett men inte före det är nere på runt 4000.... har 360 nu då har man iaf råd att köpa ett antal spel jag menar dom flesta spel ledsnar man ju på ganska snabbt... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Är det fler än jag som vägrar köpa playstation3 för 6000kr och uppåt?Säg nåt nytt de är klart att alla tycker att den är för dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Är det fler än jag som vägrar köpa playstation3 för 6000kr och uppåt?jag håller med dej men den är nog värd pengarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Den är säkert värd pengarna men det är för mycket pengar för en vanlig konsument eller student ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jag fick den idag.. för nån timme sedan. Jag har 3 olika spel och 2 kontroller.. HUHU! Alltså! Ps3 är absolut värt 6000 kr!. KÖP NU (:P) den bästa konsolen just nu enligt mej. Så.. Det är dyrt, Men det är absolut värt pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 jag fick den idag.. för nån timme sedan. Jag har 3 olika spel och 2 kontroller.. HUHU! Alltså! Ps3 är absolut värt 6000 kr!. KÖP NU (:P) den bästa konsolen just nu enligt mej. Så.. Det är dyrt, Men det är absolut värt pengarna! Bra gjort!!! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Tror jag håller mig till 360, samma grafik, kan göra NÄSTAN exakt samma saker, plus att jag kan köpa TVÅ 360 till priset av en ps3, :o fast ni som redan köpt den vill väl inte medge misstaget? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 (redigerat) att köpa ps3 är inget misstag. Jo man kan ju köpa 2 xbox 360.. Men vem vill igentligen ha 2 urdåliga konsoller? Jag föredrar 1 bra konsoll istället. Ps3 har typ lika bra grafik som 360 nu ja.. Men inte om ett tag. För då kommer ps3 ha mkt bättre grafik. 6000 är lite för ps3 tycker jag. Redigerat 13 Augusti 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.