Hoppa till innehåll

Behöver Pengar


Arcaon
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejhej... Jag är en fet mega noob på world of warcraft och behöver lite hjälp. Jag är en gnome warlock i level 35, och har för tillfället ca 3g.... Jag vet att jag är sämre än din mammas krukväxt i fönstret, men så är det... Kan någon tipsa mig på hur jag tjänar mycket pengar så jag har råd att köpa ny utrustning och nya magier!

 

Theblackholl e n snabb person oo trada me han gede mig 90000 g=)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

sm, quests somsagt köp inte gear gör istället en instance där det kan droppa bra tlx sm droppar nåra bra cloth saker o i zf droppas bra staf lite senare vid 42-45 eller något o magier för warlocks e riktigt j*vla dyrt så spara alltid pengarna du får... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Hejhej... Jag är en fet mega noob på world of warcraft och behöver lite hjälp. Jag är en gnome warlock i level 35, och har för tillfället ca 3g.... Jag vet att jag är sämre än din mammas krukväxt i fönstret, men så är det... Kan någon tipsa mig på hur jag tjänar mycket pengar så jag har råd att köpa ny utrustning och nya magier!

 

 

jag kan ju försöka för klara för dig vad har du för yrke på 35:an?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd INTE melee som warlock.

 

du är bara för skön xD

 

mitt tips är att springa till STV och slakta raptorer, trash-looten du får från dem är ganska värdefull.

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:o OMFG ASSÅ WTF!!!! SHIT MY GOD! ja va i sm cath ida, fick fiery war axe x3!!! shit, tjänade 295g!!! + lite money man får av vanliga mobs... men j*vlar asså! 3j*vla epic boe axes asså!! B)

 

Haha varför ljuger du? :P den har runt 0.1 % drop chance , och att den droppas 3 gånger under samma dag är lika troligt som att...nånting :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...