Hoppa till innehåll

Skin Till Boardern Runt Skrivbordet

PRIMO

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Lol det är inte virus den ändrar register filerna och då tror ditt antivirus att det är virus eftersom den försöker ändra viktiga windows filer.

Konstigt att jag fick en pop up där det stod: We have found a virus in this map, the virus has been deleted och allt de shitet

-EDIT- Har laddat ner en som jag googla fram, fast jag vet ej hur jag får den att komma dit , har den som en .zip på skriv bordet har även extraherat den ... men när jag går in på egenskaper så vet jag inte hur jag gör, please hjälp :) ?

-EDIT- Fixa det...

Redigerat av PRIMO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju ett annat alternativ som är helt gratis, virusfritt och som inte kräver någonting om du vill köra virutella teman (dvs, ändra utseendet på skrivbordet).

Programmet, eller filen är egentligen bara en .dll-fil som byts ut. Du behöver alltså inga systemkrävande program igång för att köra dessa virtuella teman, utan du öppnar de endast som om de vore ett vanligt tema.

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707

Finns mer hjälp och information i forumet. Installern kan krångla, så du kanske behöver byta ut filen manuellt.

Instruktioner om de finns också i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...