shacti Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 enligt nintendo har de kommit ut i butik men är det nån som sett det ifall nån undrar kolla på: nintendo star fox 2 observera att du måste trycka på yes för att komma till sidan
shacti Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 här kommer lite bilder starfox 2 bilder på yahoo jag va och kolla på power men dom hade inte fått in det än :o
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) grymt coola men jag har klarat ettan Redigerat 1 Mars 2004 av sotansson
Ytterman Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär.
shacti Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 bilderna kom långt innan dom ens sa nåt om spelet så jag tror att spelet har mycket bättre grafik och dessutom är bilderna väldigt små så...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär. det är inte n64 grafik men så bra var den inte. men det är inget fel på den!
HAB Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 på club nintendo så sa dom att dom blev mycket besvikna när dom testade det på e3 det var liksom nästan bara som multiplayer i bond fasst med mer flygplan och starkare vapen. det har INTE kommit ut än den där sidan var ju på engelska så det kanske har kommit ut i USA men inte i europa
shacti Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 tänkte just säga det (alltså att det bara var i USA)som det kommit ut. å jag s¤¤¤¤r i vad dom tycker om det..jag tänker köpa det ivarjefall!!
Rekommendera inlägg