shacti Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 enligt nintendo har de kommit ut i butik men är det nån som sett det ifall nån undrar kolla på: nintendo star fox 2 observera att du måste trycka på yes för att komma till sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Va kommmer den att komma ut!? JIPPI!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Wow , coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 här kommer lite bilder starfox 2 bilder på yahoo jag va och kolla på power men dom hade inte fått in det än :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) grymt coola men jag har klarat ettan Redigerat 1 Mars 2004 av sotansson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 bilderna kom långt innan dom ens sa nåt om spelet så jag tror att spelet har mycket bättre grafik och dessutom är bilderna väldigt små så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär. det är inte n64 grafik men så bra var den inte. men det är inget fel på den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 på club nintendo så sa dom att dom blev mycket besvikna när dom testade det på e3 det var liksom nästan bara som multiplayer i bond fasst med mer flygplan och starkare vapen. det har INTE kommit ut än den där sidan var ju på engelska så det kanske har kommit ut i USA men inte i europa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag kanske ska köpa det när det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 tänkte just säga det (alltså att det bara var i USA)som det kommit ut. å jag s¤¤¤¤r i vad dom tycker om det..jag tänker köpa det ivarjefall!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg