Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Dom kanske är fejk. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samus_Aran Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 det är nog inte fejk utan att dem gör spelet i ordning så att man kan "testspela" det och så kan dem göra recensionerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Hmm, kanske stämmer... :o Välkommen till fuska.se! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 prosit!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 skulle ninty fejka en egen rrecension...tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 så lågt sjunker dom inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Man vet ju aldrig... :D Inte för att jag tror på det själv, fast man vet ju aldrig vad man trycka in i tv-spels nördas huvud... :D :rolleyes: Redigerat 4 Mars 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 en hel del...i varje fall enligt den där dokumentären på tv4 i onsdags... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag missade den :( Men åter till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Man vet ju aldrig... :D Inte för att jag tror på det själv, fast man vet ju aldrig vad man trycka in i tv-spels nördas huvud... :D :rolleyes: ditt är ju extra öppet för det är så tomt annars! :rolleyes:(bara skoja) :lol: (jag har ganska sjuk humor faktiskt) Redigerat 4 Mars 2004 av Nisse08 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 japp det håller jag med om men åter till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag ska köpa Star Fox 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg