Gäst Destiny Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Neh.. Inget att oroa sig över ^^ Jag visste att man inte behövde köpa copyright men man blir ju orolig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Neh.. Inget att oroa sig över ^^ Jag visste att man inte behövde köpa copyright men man blir ju orolig ^^ Sk** i copyright .. men det är bra guide destiny , men allt jag säger äratt du har sett det från någon annan stans , eller hur? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Ja.. Jag kom inte på det själv precis.. Men det var längesen.. Att kopiera och att skriva ur minnet är 2 olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SunDream Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 (redigerat) Du har ju inte precis kopierat den helt rakt av. Men jag råder dig att försöka lägga till credz till den som du kopierade av, (ditt minne dvs) Redigerat 16 Juli 2007 av SunDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Hah.. Varför ska jag ge credits? Och sen minns jag ingenting varsifrån jag har sett det. Jag skrev det direkt ur hur jag kom ihåg det. Med mina egna ord. Så varför ska jag ge credits och vad ska jag ge credits för? Nej.. Back to topic. Gillade ni den ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 För er som är osäkra på vad copyright är: http://javascript.nu/copy.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 404 file not found????????? vad f*n ska man med det till. mega onödigt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Nej =) Det gör ens egen sida mer "egen" ^^ Och det är ju faktiskt trevligt att komma till en 404 sida som inte liknar den vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Ja.. Jag kom inte på det själv precis.. Men det var längesen.. Att kopiera och att skriva ur minnet är 2 olika saker. Om du lärt dig det från en guide och sedan skriver en egen guide efter det du lärt dig så är det ju din sak. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Ja.. Jag kom inte på det själv precis.. Men det var längesen.. Att kopiera och att skriva ur minnet är 2 olika saker. Mm.. Jag vet ^^ Men nu lämnar vi det här.. Snälla? Back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Bra guide, Destiny! Kommer verkligen ha användning för detta när jag startar med en "riktig" hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.