Gäst alan.shalaji Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Vad är detta för spel? http://video.google.com/videoplay?docid=-6006654542816998260 Har det kommit ut eller ska det komma ut? Det ser extremt coolt ut B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Portal_%28computer_game%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Det är ett spel som heter Portal har inte kommit ut en. Men den kommer att äga sönder!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Tror det kommer på Steam fatiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 verkar ass coolt. :lol: ...men det är säkert ett sånt spel som man tröttnar på rätt snabbt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Som sagt, ÄGA SÖNDER, Det måste antingen vara HalfLife 2 motorn eller så är det en uppgraderad version av den eftersom det är valve som utvecklar det. Nåt att se fram emot, känner apstinensen redan :P Även om det inte kommer att vara riktigt action i det som ett navligt fps så kommer det att äga. Det ser ju ut som om det bara är problemlösning. SOM KOMMER ATT ÄGA :) Redigerat 2 Augusti 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 jo, verkar rätt coolt. Men som Reaper säger så tröttnar man nog på det rätt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 WOW :o :o Jag vill köpa den redan nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 ser verkligen coolt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Jag ska köpa Orange box där man får HL2:ep2, Team fortress 2 och Portal. (samt Half-Life 2 och HL2:ep1) Ska inte köra från skivan.. ska bara regga spelet o ladda ner det som jag brukar :P Portal körs med en uppdaterad version av Source motorn som släpps med Orange box. Den gamla versionen kom med HL2:ep1 Mer info om spelet: http://orange.half-life2.com/portal.html Redigerat 8 Augusti 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Vet att jag har sett den förut men det var typ ett halvår sedan så det är inte så jättenytt precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Vet att jag har sett den förut men det var typ ett halvår sedan så det är inte så jättenytt precis... Samma här. Videon kom ju upp 19 Juli 2006! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.