Gäst Tasaar Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 amOt du är skum, och så har du tittat på för mycket ronny och ragge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel.Det är ju det :o ? eller vad f*n trodde du :P ? Ja, sj är de det, tills man blir 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel. Det är ju det :o ? eller vad f*n trodde du :P ? Ja, sj är de det, tills man blir 20. fattar inte vad du snackar om :P @tassar, vem faen är ragge och ronny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Liten onödig tråd för en som faktiskt inte är äldre en jag, och då är jag seriös. Själv skulle jag väl vänta med att fråga sånt, tills man blir äldre (om det inte redan har kommit då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 @tassar, vem faen är ragge och ronny typ ett program med 2 fulla gubbar..xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.