xantanos Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 det kan också vara för att hon känner sig sårad, och vill ge igen. och om så e fallet ska jag ge dig ett tips, låt henne inte förstöra dig..... men det är ett värsta fallet scenario. förmodligen är du bara lite paranoid, för jag tvivlar på att det kommer hända, om man inte räknar med det faktum att du blev kär i henne vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 (redigerat) Så du menar att hon kan förstöra mig om jag är kär i henne? Hänger inte me riktigt... :S Redigerat 8 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag tror han menar att när du är så kär i henne, så kan hon förstöra dig, Att "skita" i dig och så, Fråga, är väl det bästa sättet.. 1, Börja prata om nått intressant, 2, Säg vad du känner för henne, 3, kanske får svar om hon tycker om dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 (redigerat) Det vet jag att hon inte gör/är... Har typ räknat ut det... Hon pratar om nån annan kille och så... Redigerat 8 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Då är du i en precis likadan situation som jag är i just nu =/ Bara att låta snacket gå över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 En ganska dum teori är att hon vill göra mej avundsjuk, lr nått... :P Näe... Så är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 men då är det bara att vänta å se, tålamod så ska du nog see att det funkar förr eller senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 (redigerat) Hmm... Jag verkar (in all cases) bra på att muntra upp tjej A... Det är väl bra va? Men hennes kille är nog ännu bättre... Och tjej B verkar jätteglad när jag ser henne och pratar med henne och chattar med henne... Men det är hon mot alla andra oxå... Redigerat 15 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SP4MM3R Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Jo, såhär är det att när jag skrev till en tjej på MSN, då kom jag på mig själv med att tappa humöret! :o Först blev jag lite irriterad på att hon inte sa hur man gjorde en sak på MSN. Att hon fortsatte vara snäll och trevlig gjorde mig bara ännu mer förargad! Vad sjutton har hänt med mig? Jag kommer aldrig få några vänner om jag är så otrevlig emot alla! :(Ja du är knäpp som en nymålad ladugårds vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Okej, men tillbaka till det jag skrev innnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 inte för att jag riktigt förstod det du sa förut katt, men ja det är väl bra att du är bra på att muntra upp tjej A så länge inte du blir überdeprimerad på köpet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Vad menar du? Hur kan man bli depremerad av att muntra upp henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.