xantanos Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 för övrigt spelar det ingen roll om han är starkare än dig, om man är smartare än personen... och varför tror du att tjejen ignorerar dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Hon loggar ju inte in... <_< Höjden av blyghet, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 nej, egentligen inte. orkar inte förklara men det kan finnas andra skäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 nej, egentligen inte. orkar inte förklara men det kan finnas andra skäl Ett fenomen som ofta kallas "kontaktblockering". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 (redigerat) Varför skulle hon blocka mig? :( :huh: :o Nu är jag så hes, så jag hoppas att hon loggar in... Får inte prata så hårt... :( Redigerat 6 December 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 vänskap som förlitar sig på msn is teh sux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Där sa du ett sannt ord! Tjej B kanske inte gillar förändringar i sitt liv, liksom. Så jag får försöka gå försiktigt fram. Jag får liksom anfall ibland av att bara vilja ha henne, men jag vet att jag inte ens kommer nudda henne innan jul... :( :( :( Hur ska jag kunna sluta bry mig så mkt om tjej A, då? Det är liksom svårt att låta bli att påverkas av hennes känslor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 du förtränger henne. rätt och slätt. och msnvänskap funkar... jag har en å annan vän i australien som det är en smula svårt att träffa men msn gör iaf att jag kan snacka med dem^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Men tjej A skiver aldrig till mig, jag får alltid börja med att skríva nått! Ska jag låta bli att skriva till henne överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 jao. gör det. bra sätt att förtränga ngn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 (redigerat) Men jag vill inte? Men eftersom hon aldrig börjar att skriva, så är jag väl så illa tvungen att sluta.... Nu har hon blockat mig på två av sina msner! Är det slut nu? :( Redigerat 15 December 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 det skulle man kunna säga... det är ganska svårt att skapa relationer om personen man försöker skapan med inte gillar en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.