Katt Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 (redigerat) Näe... Men hon har inte blockat mig på den som hon har mest! :D Fast jag kanske ska lägga av med att skriva till henne iaf, hon vill ju inte ens träffa mig! Vad tycker ni? Redigerat 19 December 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 satsa på ngn som gillar dig istället, håller bättre i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Ska jag inte ens ha henne som kompis? Men man kan ju inte vara kompis med någon som hatar en... :rolleyes: Om hon nu verkligen hatar mig, dvs. Men om hon aldrig vill börja skriva till mig, så hatar hon nog mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 det behöver inte stämma, jag har många kompisar som aldrig startar en kon. på msn (mest för att de inte orkar ;)) och sen du ju alltid försöka bli vän med henne om du vill. önskar dig all lycka, även om jag tror det är bortkastad tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Och jag som trodde att jag redan var kompis med henne... :rolleyes: Nu börjar hon ignonera mig och stå i, jag har säkert gjort nått dumt igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 skulle inte förvåna mig, men jag känner ju ingen av er så jag kan inte säga det säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Jag själv kan inte komma på vad jag gjorde för fel... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Ska jag inte ens ha henne som kompis? Men man kan ju inte vara kompis med någon som hatar en... :rolleyes: Om hon nu verkligen hatar mig, dvs. Men om hon aldrig vill börja skriva till mig, så hatar hon nog mig... Om hon hatar dig är hon inte din kompis, alltså kan du inte sluta ha henne som kompis. Lägg din tid på någon annan istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Men det är så svårt... Nu verkar hon plöstligt glad igen, jag fattar inte... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 jag tror jag gör,hon vet att hon har din uppmärksamhet och spelar på det. alltså, ge henne inte nöjet met det, tro mig det blir bara jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Men vad ska jag göra? :o Eller, jag fattar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 det du ska göra med just denna tjejen är....absolut....ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.