TheGreatest Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 det va ju lite knasigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 hon kanske fick dåligt samvete^^, eller så kanske du är lite för på att hon känner sig osäker, det märker du nog nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Så jag drog på förmycket? Vadå, jag spelade bara lite kort med henne? Det kändes helt rätt då, men nu känner jag mig urdum... Men jag kände spänningen, så jag borde ha laggt ner innan allt brakade samman och en plöstlig blyghet tvingade henne att ta lite luft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 gud nej, om du bara spela kort så är det lungt. och katt, utan risker kan du aldrig få ngt. så hon kommer nog tillbaka ska du se, när hon övervunnint sin blyghet, för det är det allt bygger på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) Jo... Vad ska jag göra då? Det enda jag ka är att prata med henne och det känns som jag inte kommer nånstans... Det känns föressten som om tjej A har blockat mig igen... :S Och tjej B kommer inte logga in under hela veckan... Vad göra? Redigerat 28 Oktober 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jo... Vad ska jag göra då? Det enda jag ka är att prata med henne och det känns som jag inte kommer nånstans... Det känns föressten som om tjej A har blockat mig igen... :S Och tjej B kommer inte logga in under hela veckan... Vad göra? Klä ut dig till zucchini och handla finporslin? OnT: Ta det lite lugnt hörru, om du vet vad någon av de brukar vara kanske du kan råka vara där. OCH. OM du ringer till till exempel tjej B (eller K, S, Z eller vafan som helst) och frågar om hon vill hitta på något och hon VILL det, då är hon nog intresserad. Tänk dock igenom vad ni skulle kunna göra innan du ringer. OBS: Jag tar inte ansvar ifall hela raggningsförsöket havererar och det går åt h*lvete för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ja, jag kanske var en aning het på gröten... Jag får tänka ut nått att säga tills på måndag, så att hon kanske vågar logga in. Vem vet? Hon kan ju få någon impuls av modighet och faktiskt logga in under veckan! 0_o Men inte idag, förmodligen, teven är tydligen det viktigaste som finns för henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 eller hennes egna tankar, hon kanske behöver reda ut dem, och sånt kan ta tid, både för tjejer och killar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 eller hennes egna tankar, hon kanske behöver reda ut dem, och sånt kan ta tid, både för tjejer och killar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Mkey, så det är kanske bra att 'slippa' henne i en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Kanske inte en hel vecka... Nån dag eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Så är det det inte bra att hon undviker mig i en hel vecka och två dar? Då får hon ju jättmkt tid att tänka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.