krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 :o jag visste inte ens att det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Beror på vad man gillar förstås. Jag gillade att mobba folk som var störren mig psykiskt när jag var mindre typ 7 år (anmärka alla deras fel osv). Jag blev inte mobbad för det men jag fattar nu att det var fel. Sådant borde man mobba folk för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Ja, gillar man fula tjejer eller rollspel får man f*n skylle sig själv Man ska inte bli mobbad för någonting. ( Om rollspel - du tycker säkert att det är "nördigt". Själv tycker jag att det minst är lika nördigt som att stå utanför MCdonalds klockan 11 på natten och dricka billig öl. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Ja, gillar man fula tjejer eller rollspel får man f*n skylle sig själv Kallar man sig själv tomtefar får man f*n skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Det här Pika snackar om va om mig ... :( Detta pågick i nästan ett halvår och jag var rätt lessen den tiden Nu har jag typ sagt till alla i klassen att gillar pokemon Men problemet är att dom fortfarande kallar mig Tjockis Plus nu när jag är i pobarteten har jag fått Knuter backom mina Bröst och dom har börjat växa Nu kallar dom mig Hängpatte Måns också Redigerat 27 April 2008 av MolleMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det här Pika snackar om va om mig ... :( Detta pågick i nästan ett halvår och jag var rätt lessen den tiden Nu har jag typ sagt till alla i klassen att gillar pokemon Men problemet är att dom fortfarande kallar mig Tjockis Plus nu när jag är i pobarteten har jag fått Knuter backom mina Bröst och dom har börjat växa Nu kallar dom mig Hängpatte Måns också Säg till någon, om det inte händer något så ge dem en smäll på käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robinhoo5 Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Nej, det är fel. Men det finns vissa här som skriver "nej, det borde man inte." men ändå gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Såklart det är rätt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Såklart det är rätt. :) Formulera varför det är rätt att mobba då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 För att det är mycket underhållande för mobbarna. Jag driver med er, mwahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 För att det är mycket underhållande för mobbarna. Jag driver med er, mwahah. Sluta vara en så patetisk och var seriös. Sådana som dig vill jag inte diskutera med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Patetisk är jag då inte. Seriös är jag, i vissa tillfällen. Men inte i detta tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.