xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Patetisk är jag då inte. Seriös är jag, i vissa tillfällen. Men inte i detta tillfälle. Du är aldrig seriös. Patetisk är du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Nej, nej. Jag kan vara seriös om jag vill, men på Fuska så driver jag bara med folk. Dessutom så är jag långt ifrån patetisk, jag är en gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Nej, nej. Jag kan vara seriös om jag vill, men på Fuska så driver jag bara med folk. Dessutom så är jag långt ifrån patetisk, jag är en gud. Du är patetisk, punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Inget oändlig 'ja-och-nej' krig här tack. Men du, de vet troligen inte att de sårar dig när de säger så, jag tror inte alls att de 'hatar' dig eller något, nej - de tycker bara det är kul när du blir sur. Du borde säga till dem att du blir ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Verkligen inte man skall respektera det som andra gillar men i dagens sammhälle är det utterst få som förstår det. Tyvärr :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Nej, nej. Jag kan vara seriös om jag vill, men på Fuska så driver jag bara med folk. Dessutom så är jag långt ifrån patetisk, jag är en gud. Hahahaha, du låter som Herman Hedning hahaha, han är fett skön. "Dessutom är jag långt ifrån patetisk, jag är en gud." hahahahahahaahh!!! Fett skojj! Det här Pika snackar om va om mig ... :( Detta pågick i nästan ett halvår och jag var rätt lessen den tiden Nu har jag typ sagt till alla i klassen att gillar pokemon Men problemet är att dom fortfarande kallar mig Tjockis Plus nu när jag är i pobarteten har jag fått Knuter backom mina Bröst och dom har börjat växa Nu kallar dom mig Hängpatte Måns också Säg till någon, om det inte händer något så ge dem en smäll på käften. Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Alla som är 13-16 år och gillar tex. Pokemon, är ju oftast mobbade, vilket är helt fel. Mobbning leder inte någon vart, man ska respektera andras intressen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag var mobbad till och från i 3 år (från 4:an till 6:an) utan anledning. Jag var precis som alla andra. Jag blir fortfarande lite mobbad (om man nu kan kalla det så) i skolan. Folk skriker 'j*vla emo!' efter mig och snackar skit om mig bara för att jag lyssnar på hårdrock och inte är nån j*vla fjortis som dom. Jag hade en bästa kompis innan, men hon skäms för mig. För att jag inte är som alla andra. Visst, jag har inte den senaste mobilen, eller dom trendigaste kläderna, men ska jag bli behandlad annorlunda för det? Tydligen. När man var liten var det ingen som brydde sig om att jag var en pojkflicka. Men nu ska man, helt plötsligt, bli mobbad för sin musiksmak? Helt sjukt tycker jag. Bara för all denna skiten måste jag byta skola, eftersom att jag blir psykiskt nerbruten av att gå på den jag går på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Alla som är 13-16 år och gillar tex. Pokemon, är ju oftast mobbade, vilket är helt fel. Mobbning leder inte någon vart, man ska respektera andras intressen!Har du någon källa till det? Verkar lite orimligt i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Alla som är 13-16 år och gillar tex. Pokemon, är ju oftast mobbade, vilket är helt fel. Mobbning leder inte någon vart, man ska respektera andras intressen!Har du någon källa till det? Verkar lite orimligt i min mening. Nu är det ju så att jag är avstängd från det forumet, men forumet är på forum.pokemon.se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Enligt dig ska jag alltså sitta och leta igenom hela forumet? Ge länk isåfall. Sen är det ingen källa om några ungar skriver att de är mobbade på ett forum för pokémon. Jag tar det som att du inte kan styrka ditt påstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Enligt dig ska jag alltså sitta och leta igenom hela forumet? Ge länk isåfall. Sen är det ingen källa om några ungar skriver att de är mobbade på ett forum för pokémon. Jag tar det som att du inte kan styrka ditt påstående.Jag skulle kunna ha gett dig en länk, men jag är just Avstängd. Så du har rätt, just nu kan jag inte styrka mitt påstående. Men det finns massor av 13-16 som skriver att dom känner sig mobbade. Visst dom kan skriva det för att dom vill att man ska tycka synd om dom, men vissa är säkert mobbade på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.