Hoppa till innehåll

Är Det Rätt Att Bli Mobbad För Det Man Gillar?


lizem

Rekommendera inlägg

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Frozenmoon

Nej, nej. Jag kan vara seriös om jag vill, men på Fuska så driver jag bara med folk.

 

Dessutom så är jag långt ifrån patetisk, jag är en gud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget oändlig 'ja-och-nej' krig här tack. Men du, de vet troligen inte att de sårar dig när de säger så, jag tror inte alls att de 'hatar' dig eller något, nej - de tycker bara det är kul när du blir sur. Du borde säga till dem att du blir ledsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, nej. Jag kan vara seriös om jag vill, men på Fuska så driver jag bara med folk.

 

Dessutom så är jag långt ifrån patetisk, jag är en gud.

Hahahaha, du låter som Herman Hedning hahaha, han är fett skön. "Dessutom är jag långt ifrån patetisk, jag är en gud." hahahahahahaahh!!! Fett skojj!

 

Det här Pika snackar om va om mig ... :(

Detta pågick i nästan ett halvår och jag var rätt lessen den tiden

Nu har jag typ sagt till alla i klassen att gillar pokemon

Men problemet är att dom fortfarande kallar mig Tjockis

Plus nu när jag är i pobarteten har jag fått Knuter backom mina Bröst och dom har börjat växa

Nu kallar dom mig Hängpatte Måns också

Säg till någon, om det inte händer något så ge dem en smäll på käften.

 

Word.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var mobbad till och från i 3 år (från 4:an till 6:an) utan anledning. Jag var precis som alla andra. Jag blir fortfarande lite mobbad (om man nu kan kalla det så) i skolan. Folk skriker 'j*vla emo!' efter mig och snackar skit om mig bara för att jag lyssnar på hårdrock och inte är nån j*vla fjortis som dom. Jag hade en bästa kompis innan, men hon skäms för mig. För att jag inte är som alla andra.

Visst, jag har inte den senaste mobilen, eller dom trendigaste kläderna, men ska jag bli behandlad annorlunda för det? Tydligen. När man var liten var det ingen som brydde sig om att jag var en pojkflicka. Men nu ska man, helt plötsligt, bli mobbad för sin musiksmak? Helt sjukt tycker jag.

Bara för all denna skiten måste jag byta skola, eftersom att jag blir psykiskt nerbruten av att gå på den jag går på nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som är 13-16 år och gillar tex. Pokemon, är ju oftast mobbade, vilket är helt fel. Mobbning leder inte någon vart, man ska respektera andras intressen!

Har du någon källa till det? Verkar lite orimligt i min mening.

 

Nu är det ju så att jag är avstängd från det forumet, men forumet är på forum.pokemon.se...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt dig ska jag alltså sitta och leta igenom hela forumet? Ge länk isåfall. Sen är det ingen källa om några ungar skriver att de är mobbade på ett forum för pokémon. Jag tar det som att du inte kan styrka ditt påstående.

Jag skulle kunna ha gett dig en länk, men jag är just Avstängd. Så du har rätt, just nu kan jag inte styrka mitt påstående. Men det finns massor av 13-16 som skriver att dom känner sig mobbade. Visst dom kan skriva det för att dom vill att man ska tycka synd om dom, men vissa är säkert mobbade på riktigt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...