ArgSnickare Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 kan man banna InTech från xbox forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 PS3!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 (redigerat) kan man banna InTech från xbox forumet? Gör så att han blir riktigt arg och så kanske han börjar svära åt dig och blir varnad, sedan bannad ;) Men snälla, kan inte admins låsa denna lilla spamtråd som inte har något syfte, den har typ lika mycket vettigt innehåll som PS3. Redigerat 30 Januari 2008 av tysonayt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Vet inte. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Alla vet att Ps3 är bättre. Varför måste ni hela tiden tjafsa om såna saker? Det är bara att inse att så är det. PS3 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Alla vet att Ps3 är bättre. Varför måste ni hela tiden tjafsa om såna saker? Det är bara att inse att så är det. PS3 är bäst. Haha, varför är PS3 bättre? Ska bli kul att se vad du svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Själv tycker jag att 360 är bättre, Jag kollar bara film på datorn ändå!...behöver ingen ***** PS3 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 (redigerat) Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har? Nyare handkontroll. Fler spel. Redigerat 2 Februari 2008 av Gnotchi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Har PS3, men har aldrig spelat 360, så jag säger PS3 (eftersom jag aldrig spelat 360). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har?Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 (redigerat) Live gör att Xbox 360 är bättre än PS3 punkt slut! Plix lixom lås denna tråd admin. Redigerat 2 Februari 2008 av tysonayt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.