Hoppa till innehåll

Akta Er För Poison!


knark
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kalla inte scamming för hacking annars ger ni Poison extremt hög status lol. Ger ni han ert lösenord så har ni blivit scammade (lurade) och får skylla er själva.

Pjuh, scamming använder man bara på freewebs.

SQL INJECTIONS OCH PACKETSNIFFERS FTW!

 

ni tycker att det är grymt när han hackar en freewebs sida och ni tycker jag är lucifer när jag hackar på online spel.... konstiga människor...
Det jag gör är INTE grymt, coolt, snyggt, bra, whatsoever.

 

Förövrigt är det en helt annan sak att hacka en websida än att hacka i ett spel, det är inte så du går och ddosar ett spel, eller cgi scannar det, och du kan inte sqla det heller.

 

 

Det är förövrigt inte jag som gör allt, utan Anders också.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kalla inte scamming för hacking annars ger ni Poison extremt hög status lol. Ger ni han ert lösenord så har ni blivit scammade (lurade) och får skylla er själva.

Scamming? Du tror inte att man börjar med det enkla då? Om det inte funkar kan man ddosa bandwidthen, bruteforce pass, köra via telnet, sql injection o.s.v. Men oftats så är folk så tröga så scamming funkar.

Redigerat av Andersffs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt, varför slösa tid på sånt, det tar både tid och ork, och en stark dator, ifall man ska kunna DDoSa, så om personen är dum i huvudet, som mina freewebs mål oftast är, är det lika bra att använda scamming, om inte, så äre ddos, bruteforcar, telenet, eller sqlinject som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken lyder.. Lite inte på han.

Han sa att han skulle fixa min sida Så hackade han mig.

Vad tycker ni om det!!?

DADADADAAAAAA!!!!!!!!!!!! *dramatisk musik*

 

Jomenvisst, akta er för mig, lite inte på mig, annars kanske ni bli haxxade. JAg har tagit ner flertal sidor, såsom Capp3s sida, och han blev visst lite ledsen för det, men vad skulle han gjort med en simpel sida som hette bajskorvarn?(http://www.freewebs.com/bajskorvarn/)

 

Hoppas crazy_pingu(http://www.freewebs.com/css-wolfgang/) skriver en kommentar i den här tråden också, vänta, han kan inte! Tror inte han kommer tillbaka till Fuska.se på lääääänge.

 

Sen väntar vi på en nota från thelaketavern också, men det har inte kommit nåt.

 

 

Som Berra säger, vem bryr sig?

 

 

Men en fråga bara, vad heter låten på "bajskorvarn"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg bryr mig inte, inte jag som skapar gigantiska trådar om mig och vad jag gjord, lev med det och sluta gnäll(offren dvs..), ifall offret, Capp3 i detta fall, har klagåmål, använd pm.

 

@MightyMe

Har klippt den från original låten, originalet är Dead or Alive - You Spin me 'Round...

Klippt med audacity.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Som rubriken lyder.. Lite inte på han.

Han sa att han skulle fixa min sida Så hackade han mig.

Vad tycker ni om det!!?

DADADADAAAAAA!!!!!!!!!!!! *dramatisk musik*

 

Jomenvisst, akta er för mig, lite inte på mig, annars kanske ni bli haxxade. JAg har tagit ner flertal sidor, såsom Capp3s sida, och han blev visst lite ledsen för det, men vad skulle han gjort med en simpel sida som hette bajskorvarn?(http://www.freewebs.com/bajskorvarn/)

 

Hoppas crazy_pingu(http://www.freewebs.com/css-wolfgang/) skriver en kommentar i den här tråden också, vänta, han kan inte! Tror inte han kommer tillbaka till Fuska.se på lääääänge.

 

Sen väntar vi på en nota från thelaketavern också, men det har inte kommit nåt.

 

ojj vilken uber haxor....

 

och vänster och afa e du me

 

 

VAD I h*lvete HÄNDER MED UNGDOMEN?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte über1337. Nejdå. Har aldrig klassat mig som 1337.

AFA, ABSOLUT!

 

@LillBerra, jag bryr mig om mina dåd, själv, men jag vill inte ha någon credit för något dumt och totalt idiotiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...